آیا کرایولیپولیز دارای FDA است؟

کرايوليپوليز يک پيشرفت غير منتظره, داراي تاييديه FDA و روش غير تهاجمي است که به طور موثر چربي و سلولهاي چربي را در منطقه تحت درمان حذف مي کند. نتايج برجسته و قابل توجه از کاهش بافت چربي و سلولهاي چربي را در منطقه تحت درمان نشان مي دهد . آنچه کرايوليپوليز را از روش هاي درمان ديگر متمايز مي سازد استفاده از تکنولوژي سرما جهت کاهش سايز چربي ,حذف سلولهاي چربي , تعداد جلسه کم (يک جلسه), برگشت ناپذيري و غير تهاجمي بودن آن است.
در طول درمان با اين روش يک اپليکاتور غير تهاجمي , سرماي کنترل شده را به طور کاملا دقيقي به مناطق هدف درمان مي رساندو سلولهاي چربي را در منطقه تحت درمان حذف مي کند. هنگاميکه سلولهاي چربي در معرض سرما قرار مي گيرند,سرما آغازگر فرآيند طبيعي چربي و سلولهاي چربي مي گرددکه ضخامت لايه چربي منطقه تحت درمان را کاهش مي دهد.نتيجه کاهش در برآمدگي و حجم چربي قابل مشاهده در تمام بيماران است.
در واقع کرايوليپوليز يک فرآيند حذف سلولهاي چربي بدون صدمه به پوست و ساير بافتهاي بدن است.

- مکانيسم کرايو ليپوليز(Cool Sculpting) چيست؟
سلولهاي چربي سرماديده دستخوش پديده آپپتوزيس مي گردند(در آپپتوزيس فشردگي کروماتين در حد مرحله 2 است). در واقع آپپتوزيس مرگ برنامه ريزي شده سلول چربي است که ضخامت لايه چربي به طور موثري کاهش مي يابد.

- آيا کرايوليپوليز داراي FDA است؟
بلي, کرايوليپوليز تاييديه FDAرا کسب کرده است.

- در چه کشورهايي کرايوليپوليز (COOL SCULPTING)استفاده مي شود؟
در کشورهاي ايالات متحده آمريکا, کانادا,اروپا,آسيا و اقيانوسيه(و هم اکنون ايران) به طور وسيعي استفاده مي شود.
- چه تعداداز بيماران تاکنون تحت درمان با کرايوليپوليز قرارگرفته اند؟
بيشتر از هشت ميليون نفر در سراسر جهان تحت درمان با کرايوليپوليز قرارگرفته اند.