آنچه خانم ها باید در مورد تنگی واژن بدانند

تنگي واژن، موضوعي است که بسيار به آن پرداخته مي شود و مطالب زيادي در مورد آن در سايت ها انتشار مي يابد. بسياري از مطالبي که در سايت هاي غيرپزشکي در مورد تنگي واژن مي خوانيد، پايه و اساس علمي ندارند. موضوعي که در ادامه در مورد تنگي واژن به آن اشاره مي شود، ممکن است براي شما جديد و متفاوت باشد؛ اما واقعيت دارد:
تنگي واژن يا گشادي واژن، مشخص کننده تعداد دفعاتي که شخص رابطه جنسي برقرار کرده است نيست؛ علاوه بر اين، واژن بسياري از خانم هاي جوان بعد از زايمان طيبيعي، دوباره به حالت قبل از زايمان بازمي گردد.
تعداد روابط جنسي شخص، تنگي واژن و گشادي واژن فاکتورهايي هستند که در بسياري از خانم ها به يکديگر وابسته نيستند. اگر احساس گشادي واژن داريد و اين موضوع روي رابطه جنسي شما با همسرتان تأثير دارد، نگران نباشيد؛ خانم هاي بسياري دچار اين مشکل هستند. گشادي واژن با روش هاي مختلفي قابل درمان است؛ يکي از اين روش ها ليزر موناليزا است. جوانسازي واژن با ليزر موناليزا باعث ترميم و بازسازي بافت ديواره واژن مي شود.
خانم ها بعد از ليزر تنگ کردن واژن به روش ليزر موناليزا، احساس لذت و رضايت بيشتري از رابطه جنسي با همسر خود پيدا مي کنند. ليزر موناليزا با تنگ کردن واژن و افزايش لوبريکاسيون (خيسي واژن) ، باعث ارگاسم بهتر و افزايش لذت جنسي خانم ها مي شود. تنگي واژن باعث برخورد بهتر آلت تناسلي آقا با خانم مي شود و در نتيجه تحريک پذيري و امکان ارگاسم در زوجين افزايش پيدا مي کند. سازمان FDA نيز روش ليزر موناليزا را براي درمان خشکي واژن تأييد کرده است.
منابع
http://www.allthingsvagina.com/the-truth-about-vaginal-tightness-and-looseness/
http://www.soc.ucsb.edu/sexinfo/question/faq-vaginal-tightness
https://plasticsurgeons.com.au/monalisa-touch/