شکمی ورزیده با این روش ها

اگر مي خواهيد چربي شکمتان آب شود بهتر است از مواد خوراکي فيبردار استفاد کنيد و با خوردن صبحانه به اين امر کمک کنيد تا بتوانيد صاحب شکمي شش تکه شويد و به ورزيده کردن و تناسب اندام خود کمک کنيد. لاغري شکم
دکتر صادق کرماني متخصص درمان چاقي و لاغري گفت: تصور برخي‌ها اين است که کم خوردن به کاهش وزن کمک مي‌کند در صورتي که هيچ وعده غذايي را نبايد حذف کنيد.
وي ادامه داد: خوردن يک صبحانه سالم مي‌تواند باعث بالا رفتن فعاليت متابوليسم‌تان شود، فشارخونتان را تنظيم و تا وقت نهاد انرژي شما را تأمين کند.
دکتر کرماني در خصوص غذاهاي کمک کننده به لاغر کردن دور کمر تصريح کرد: جو دوسر سرشار از فيبر، يک گزينه عالي است چرا که حالت اشباع کننده داشته و به دير گرسته شدن کمک مي‌کند. همچنين بادام‌ها منبع غني از تک چربي‌هاي اشباع نشده هستند که باعث کاهش چربي‌هاي شکمي مي‌شود.
اين متخصص درمان چاقي و لاغري افزود: سبزيجاتي مثل کاهو، اسفناج يا کلم نه تنها سرشار از ويتامين و مواد معدني بوده و کالري‌شان کم است، بلکه ميزان زيادي فيبر دارند که از جلو آمدن شکم پيشگيري مي‌کند.
وي خاطرنشان کرد: سعي کنيد براي ورزيده کردن و متناسب شدن عضلات شکمي، از خوردن غذاهاي سرخ کردني، چرب و سرشار از کالري پرهيز کنيد. آن چه درباره غذاهايي مثل ماهي و يا گوشت بوقلمون نيز بايد بدانيد که انرژي زيادي به شما مي‌دهند و هنگام هضم، کالري زيادي مي‌سوزانند.
منبع: دکتر سلام