مزایای عمل لیپوماتیک

عمل ليپوماتيک روشي مؤثر و بدون خطر براي کساني که به دنبال تناسب اندام هستند. عمل ليپوماتيک بدون بيهوشي و با کمترين عوارض انجام مي‎شود.
عمل ليپوماتيک يکي از بي‌خطرترين و مؤثرترين روش‌هاي درمان چاقي است که با از بين بردن سلوليت و تجمع چربي‌هاي اضافه صورت مي‎گيرد. عمل ليپوماتيک توسط دستگاهي که توسط سازمان غذا و دارو مورد تأييد قرار گرفته است، به شکل مؤثري حجم وسيعي از چربي‌هاي اضافه را از بدن خارج مي‎کند.
در عمل ليپوماتيک دستگاهي که هواي فشرده‎اي را ايجاد مي‎کند، موجب حرکات سه گانه اي در لوله کانولا مي‎شود. نوسان، چرخش، ارتعاش سه حرکتي است که در کانولا صورت مي‎گيرد. به دنبال اين سه حرکت‎، يک مسير مارپيچ ايجاد مي‎گردد و به دنبال آن ابتدا سلول‌هاي چربي شکسته و سپس به آرامي از بدن بيرون کشيده مي‎شوند. بهترين کلينيک لاغري
حداکثر ميزان تخليه چربي در بهترين شرايط 5 تا 6 ليتر در هر جلسه مي‎باشد. در صورت نياز فرد به تخليه چربي بيشتر مي‎توان اين کار را در چندين جلسه به فاصله دو هفته تا 6 ماه پس از اولين جلسه انجام داد. بعد از عمل ليپوماتيک زخم‌هاي بيمار پانسمان شده و بيمار بايد گن‌هاي مخصوصي را به مدت 10 الي 14 روز به تن کند. بعد از عمل تا مدت 3 الي 5 روز تخليه و ترشح مايعات از محل‌هاي برش ادامه دارد که در اين مدت پانسمان‌ها بايد مرتب عوض شده و محل عمل ماساژ داده شود. بعد از گذشت يک هفته تخليه ترشحات سوراخ‌ها خود به خود بسته شده و بسرعت بهبود مي‎يابند.
عمل ليپوماتيک داراي مزايا و امتيازات ويژه است که از آن جمله مي‎توان به:
- نداشتن بيهوشي و خطرات ناشي از آن،
- نداشتن دوره نقاهت چرا که اين عمل در سريعترين زمان صورت گرفته و بهبودي آن نيز در مدت زمان کوتاهي صورت مي‎گيرد.
- به علت داشتن سنسور هيچ آسيبي به بافت پوست و عصب وارد نمي‎شود.
- بدون ايجاد اثرات سوختگي در روي پوست.
- سفتي و يکنواختي ظاهري پوست
- امکان انجام عمل ليپوماتيک در مناطق سخت همچون کمر، فيبروزه و ...
- درمان مناطق حساس همچون زانو، باسن و ...
- پايين بودن ريسک عفونت، خونريزي، درد و تورم
منبع: کلينيک ايده ال