با این حرکتها به لاغری موضعی در ران ها دست یابید

براي برطرف كردن چربي و و چاقي ران هايتان تمرينات مفيدي پيشنهاد مي دهيم که اميدواريم به کار گيريد
با افزايش وزن در قسمت‌هاي کمربند لگني (رانها – شکم – پهلو ) و کمربند شانه‌اي توده‌هاي چربي انباشته مي‌شوند.
هر نوع حرکتي که باعث ايجاد فشار بر قسمت‌هاي مختلف بدن شود، نشان‌دهنده اين است که حرکت ورزشي بر آن موضع موثر است.
لاغري شکم
دکتر مشيري اظهار کرد: براي اينکه متوجه شويم ورزشي که انجام مي‌دهيم بر کدام قسمت بدن موثر است، کافي است در انتهاي حرکت ورزشي توقف داشته باشيم و دقت کنيم که بر کدام ناحيه فشار وارد شده است و به اين ترتيب مي‌توانيم براي لاغري موضعي اقدام نمائيم.
وي در ادامه افزود: خانم‌ها به علت سوخت و ساز پايين‌تر، سيستم هورموني و نوع بافت نسبت به آقايان بافت عضلاني کمتري دارند و در صورت اضافه وزن بدن،‌چربي‌هاي بيشتري در رانهايشان ذخيره مي‌شود.
مشيري با بيان اينکه حرکات کششي که به آنها فشار مي‌آورد،‌پياده‌روي عادي و يا با تردميل و دوچرخه‌سواري بر لاغري موضعي ران‌ها موثرند، افزود: با حرکت ساده ايستادن بدون خم شدن زانو و خم و راست شدن فرد با توجه به فشاري که به ران وارد مي‌شود باعث لاغري موضعي مي‌شود.
دکتر مشيري اذعان داشت: حرکت ورزشي ديگري که بر لاغري موضعي ران ها موثر است به اين صورت است که فرد به حالت نيمه نشسته با زاويه‌ي 30 – 15 درجه نشسته و پاهاي خود را بدون اينکه زانوها خم شود بالا آورده و بعد از چند ثانيه دوباره زمين بگذارد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: ژل‌هاي لاغري اگر توسط مراکز علمي معتبر تاييد شده باشند تا حدودي موثرند اما به صورتي که با تبليغات فراوان تضمين 100 درصدي مي‌دهند موثر نيستند.