درمان 3 نوع پوست چرب،خشک و چروکیده

درمان 3 نوع پوست چرب ،خشک و چروکیده
این 3 نوع پوست از زیبایی چهره شما جلوگیری خواهد کرد. اگر پوست شماچرب و آکنه ای است چه عاملی باعث افزایش چربی و آکنه‌ها در پوست شما میشود؟ ممکن است برای بر طرف کردن چربی صورت با مواد شوینده نامناسب،استفاده بی رویه و روزانه از داروهای ضد جوش و شستشوی بی رویه تنها باعث تشدید لکها شده و میزان تولید چربی را افزایش دهد.همچنین شکستن رژیم غذایی و پیش گرفتن یک درمان دیگر میتواند درمان و بهبود آن را از حالت طبیعی خود خارج کند.به خاطر داشته باشید برای شکل گیری یک لک هفته‌ها وقت لازم است اما فقط در عرض یک شبانه روز روی پوست شما ظاهر میشود.در اینجا چند روش برای جلوگیری از بروز لکها وجود دارد.از همین حالا اقدام کنید!
عادتهای درمان

1:صبح: از مواد شوینده ای که زیاد چرب نیست استفاده کنید(چرا که مسدود کننده منافذ است)و همینطور مواد نه زیاد خشک(چون باعث میشود زمانیکه پوست سعی در جبران خشکی ناگهانی آن دارد غده‌های چربی را افزایش دهد.) مواد شوینده ای که حاوی ترکیبات ضد آکنه اند ، از جمله اسید سالیسیلیک یا بنزویل پروکسید ، برای جوشها مناسبند ، اما اطمینان یابید که ترکیب مورد نظر را با یک محصول بهداشتی دیگر در رژیم خود تلفیق نکنید.


امتحان کنید: شوینده فوم (کف) پیس آترا آودا ، 24 دلار ، ترکیب عالی آن حاوی روغن وینترگرین( که به طور طبیعی از اسید سالیسیلیک مشتق ‌می‌شود ) به همراه گروهی از ضد حساسیتها نظیر روغن تاماتو ‌می‌باشد که باعث تسکین پوستهای متورم است.
2: شب : بعد از شستشو ، مواظب جوشها باشید و با یک محصول درمانی از ایجاد جوشهای جدید جلوگیری کنید.از محصول درمانی برای جوشهای فعال و تما‌می‌قسمتهای مشکل آفرین نظیر پیشانی و فک نیز استفاده کنید.

امتحان کنید : neutrogena rapid clear pads ، 6.99دلار،اسید سالیسیلیک در این فرمول با تکنولاژی میکرو کیلیر ایجاد شده که باعث کاهش اندازه و قرمزی جوشها شده و تنها ظرف 8 ساعت باعث کاهش تورم آنها نیز خواهد شد.

3: یکبار در هفته: چند دقیقه را به ماسک صورت با ترکیبات از بین برنده چربی اختصاص دهید.فرمول این ماسکها به گونه ای است که حاوی ترکیبات بسیار فعالی است که بهترین روش در کنترل چربی و تمیز کردن منافذ عمیق است.

امتحان کنید : ماسک صورتcellex-c betaplex clear

39.50 دلار ، حاوی خاک رس ( کالوئین و بتونیت) ، ترکیبات درمانی گیاهی ( اسانس نعناع ، برگ زیتون و چای سبز ) و اسیدها ( گلی کلیک و سالیسیلیک ) که باعث شفافی و احساس آرامش پوست چرب ‌می‌شود .

نکته:از آنجائیکه پوست بیشترین ارگان در بدن را به خود اختصاص داده منطقا تحت تاثیر استرس قرار دارد .چگونه؟ بسیار ساده است .استرس باعث تحریک بدن شده تا هورمون کروسیترول تولید کند ، که سرانجام منجر به تولید بیش ار حد چربی خواهد شد . طبیعتا ورزش ، پیاده رویهای طولانی و حتی یک لبخند ‌می‌تواند این استرس را در سطوح قابل کنترلی حفظ کند –و پوست شما را شفاف تر کند

پوست خشک چنانچه پوست شما خشک است چه چیز باعث وخیم تر شدن آن ‌می‌شود : اغلب انسانها با پوستی خشک به دنیا ‌می‌آیند، اما اغلب ، اعمال ما است که باعث خشکی بیشتر آن ‌می‌شود.وضوحا برخی از عوامل دخول ، خارج از کنترل اند ، از جمله سطح پائین رطوبت در زمستان و گرمای داخل.اما با اطمینان از اینکه شما از محصولات پوست ی استفاده ‌می‌کنید که از عالی ترین لایه پوست شما در ازدست دادن رطوبت محافظت ‌می‌کند ، خشکی کمتری در پوست خود خواهید دید.با این وجود اگر به طور موثری پوست خود را مرطوب نگه دارید ، احتمال آسیب رساندن به آن کمتر است .