نکات قابل توجه قبل از کرایولیپولیز حتما بخوانید

قابل توجه دوستان عزيزي که مي خواهند اقدام به کرايوليپوليز نمايند:

1. اگر اعتقاد داريد که يه شيوه زندگي قبلتان ادامه دهيد و معتقديد که بعد از کرايو تصحيح عادات غذايي و فعاليت بدني لارم نيست ومعتقديد اگر بخواهيد ورزش کنيد و برنامه غذايي اصولي داشته باشيد پس کرايو چه کاره است!!!! لطقا کرايو نکنيد که اين شيوه براي شما مناسب نيست.

2. اگر مي توانيد با رژيم و ورزش به اندام دلخواه برسيد کرايو نکنيدبه خاطر داشته باشيد اين دستگاهها قثط انگيزه شما را قوي تر مي کنند و و انتظار نداشته باشيد با اين دستگاهها 1 شبه لاغر شويد!!!!بدن بعد از فريز شدن ارام ارام چربي هاي معدوم شده را طي 4 ماه دفع مي کند.در روش کرايوليوليز ما جايي را سوراخ نمي کنيم وچربي هاي تخريب شده درجا از بدن خارج نمي شود بلکه، طي زمان 3 تا 4 ماهه دفع مي شود چراکه سيستم لنفاوي، روزانه ظرفيت محدودي براي دفع چربيهاي تخريب شده دارد و نمي تواند يک شبه تمام چربيهاي فريز شده را دفع نمايد

3. اگر فکر مي کنيد کرايو برگشت ندارد و با انجام اين کار ديگر چاق نمي شويد سخت در اشتباهيد وبر خلاف نطر بسياري از همکاران و مراکز که به بيماران وعده وعيد مي دهند که کرايوليپوليز غيرقابل برگشت است اينجانب ادعا مي کنم اين روش مانند ساير روشها قابل برگشت است به جرات مي توان گفت هيچ روش غير قابل برگشتي در دنيا وجود ندارد حتي اگر جراحي کنيد حتي در جراحي باز ابدو مينوپلاستي که جراح تمام چربيهاي قابل رويت شما را خارج مي کند و شما را باربي تحويل مي دهد ، اگر برنامه غذايي درستي نداشته باشيد و بد خوري کنيد و فعاليت بدني کمي داشته باشيد دوباره چاق مي شويدچه بسا دوستان و اقوام خود را ديده ايد که جراحي يا ساکشن مي کنند و لي بعد از چند ماه دوباره چاق مي شوند.

4. اگر قکر مي کنيد با روش کرايو ليپوليز تمام سلولهاي چربي شما تخريب مي شود و از شر انها رها مي شويد و ديگر چاق نمي شويد سخت در اشتباهيد!!!!در هر بار کرايو متوسط بين 30 تا 40 درصد بافت چربي تخريب مي شود حتي اگر 90 درصد سلولهاي چربي تخريب شود ،10 درصد باقيمانده مي تواند افزايش حجم داشته باشد و سايزش بزرگ شود و در نتيجه دوباره چاقي شما بر مي گردد. گرچه به دليل تخريب سلولهاي چربي برگشت نسبت به ساير مناطق ديرتر حادث مي شود ولي اين به منزله اين نيست که اصلا ار ناحيه اي که کرايو کرده ايد چاق نميشويد کافيست شما فقط بيش از 3 کيلو افزايش وزن داشته باشين از ناحيه اي که کرايو کرده ايد هم افزايش سايزخواهيد داشت.

5. اگر پرخوري عصبي داريد و انرا درمان نکرده ايد کرايو نکنيد اول انرا درمان کنيد و گرنه کرايو نتيجه مطلوبي براي شما نخواهد داشت

متاسفانه به کرات بيماراني را مشاهده کرده ام مه بعد از کرايو 2 برابر قبل غذا مي خورند و بعد مي گويند پس کرايو چه کاره است /!!! در جواب اين دوستان بايد گفت کرايو و تمام روشهاي موجود حتي جراحي فقط معلول را از بين مي برند، ولي علت بوجود اورنده انرا از بين نمي برند و علت ايجادکننده چاقي به قوت خود پابرجاست و اگر شما نخواهيد شيوه زندگي خود را تغيير دهيد و دليل چاقي خود را همزمان رفع کنيد و بخواهيد به بد خوري ادامه دهيد،کرايو برگشت پئير است .

چون در روش کرايوليوليز ما جايي را سوراخ نمي کنيم وچربي هاي تخريب شده درجا از بدن خارج نمي شود و بدن بعد از فريز شدن ارام ارام چربي هاي معدوم شده را طي 4 ماه دفع مي کند، اکر ما به بد خوري و اصلاح شيوه زندگي نپردازيم تاثير کرايو در شما کاهش مي يابد و نتيجه دلخواه را نمي گيريد. در4 ماهي که بعد از کرايو ،بدن مي خواهد چربي هاي فريز شده را دفع کند حتما به اصلاح شيوه و سبک زندگيتان بپردازيد و گرنه جاي تمام چربي هاي تخريب شده چربي هاي جديد ناشي ازبدخوري جايگزين مي شود و نتيجه کرايو در شما رضايت بخش نخواهد بود

6. اگر بعد از کرايو انتظار داريد بيش از 2 الي 4 سانت در هفته سايز و بيش از 5/0 تا 1 کيلو در هفته کم کنيد کرايو نکنيد،که نهايت کم کردن کرايو بين 5/0 الي 4 سانت در هفته(بين 4 تا حداکثر15 سانت در طي دوره 4 ماهه بعد کرايو است) کم مي کند . توجه داشته باشيد با اين روش بيشتر سايز کم مي کنيد مه وزن و بايد براي کاهش وزن چشمگير تحرک و برنامه غذايتان را اصلاح کنيد.البته به ياد داشته باشيد بر اساس تمام رشهاي علمي و تحقيفات علمي کاهش وزن بايد تدريجي و بين 5/ تا 1 کيلو در هثته باشد و گرنه سريع برگشت پذير است و اثار جبران ناپذيري بر بدن مي گذارد.

هيچ ضمانتي براي نتيجه کار وجود ندارد و بدن افراد و انگيزه و همکاري انها با هم متفاوت است و تمام اين دستگاهها 30 در صد قضيه هستن و 70 درصد خود شما يين که ضمانت کار را تعين مي کنيد و تصميم مي گيرد ايا با اصلاح شيوه و سبک زندگي نتيجه کرايو را بهتر و دايمي کنيديا خير

در اخر توجه کنيد هيچ کدام از دستگاههاي لاغري معجزه نمي کنند اگر انتظار معجزه داريد و مي خواهيد 1 شبه بدن رعايت برنامه غذايي و اصلاح شيوه زندگي لاغر شويد و انتظاري بيش از موارد قيد شده داريد لطفا به کلينيک اينجانب مراجعه نفرماييد.