لیپولیزر (Laser Lipo)

سطوح کم انرژي توسط ليزر کم سطح به غشاي سلولي در سلول هاي چربي ساطع مي شود. سلول هاي چربي مختل شده اسيدهاي چربي و گليسرول يا تري گليسيريدها را به فضاهاي سلول تخليه مي کنند. با ايجاد حفره هايي داخل غشاي سلول، شکل گرد سلول کاهش حجم پيدا مي کند يا از بين مي رود و باعث لاغري موضعي مي شود. ساختارهاي سلولي عروق، پوست و عصب در اين فرآيند آسيب نمي بينند. حفره هاي سلول اسيدهاي چرب يا گليسرل يا تري گليسيريدها را به فضاهاي سلول تخليه مي کنند. فرآيند سوخت و ساز طبيعي بدن اسيدهاي چرب را براي استفاده به عنوان انرژي منتقل مي کند. بقيه از طريق سيستم لنفاوي بدن از بدن خارج مي شوند. براي از بين بردن نواحي درمان شده هر روز ورزش کنيد و آب زيادي بنوشيد. هر پره ليزر ديودهاي متعددي دارد. پره ها در نواحي مورد نظر قرار داده مي شوند و چراغ هاي گرمايي روشن مي شوند. اين روش هيچ درد، زمان از کارافتادگي يا عوارض جانبي اي ندارد. اين فن آوري در درمان چين و چروک و جوان سازي پوست از طريق بازتوليد و ترميم کلاژن موفقيت بسياري را به همراه داشته است. با کاهش ناحيه چربي و لاغري موضعي، click here پوست سفت مي شود و ظاهر جوان تري پيدا مي کند.


دستگاه هاي ويبرو

پس از روش فراصوت، کويتاسيون آر اف يا ليزر درماني، بيماران به مدت 10 دقيقه از فن آوري ارتعاشي که توسط ناسا توسعه پيدا کرده است، بهره مي برند. ده دقيقه کار کردن با دستگاه ويبرو برابر با نيم ساعت ورزش معمولي و سه برابر بيشتر باعث سفت شدن عضلات مي شود. در ابتدا بايد از سطح ارتعاش کم از دستگاه استفاده کرد تا سيستم لنفاوي به حرکت درآيد و گردش خون افزايش پيدا کرد تا چربي درمان شده بدن حرکت کند.
سيستم ارتعاشي اغلب ” صفحات ارتعاش” يا ” صفحات انرژي” ناميده مي شود و از آن به عنوان يک ورزش منفعل استفاده مي کنيم. سيستم ارتعاشي در ابتدا توسط ناسا طراحي شد تا به فضانوردان خود کمک کند تا وقتي در فضا هستند بتوانند استخوان ها و عضلات خود را بازسازي کنند. از زمان عرضه اين دستگاه به بازار، ادعاهاي زيادي در مورد منافع آن مطرح شده است. بسياري از مراکز فيتنس از آنها براي ورزش هاي پرقدرت روزمره استفاده مي کنند. براي انجام اين روش، به مدت 10 دقيقه بر روي دستگاهي مي ايستيد که به شما کمک مي کند که دستگاه لنفاوي شما به حرکت بيفتد و چربي انتقال يافته از طريق کبد به خارج از بدن منتقل شود. چربي همچنين سوزانده مي شوند و به عنوان انرژي استفاده مي شود. اين دستگاه شکل و فرم پا، شکم، باسن و کمر را با افزايش عضلاتف لاغري موضعي و کاهش چربي بهبود مي بخشد و بدن خوش فرمي را براي شما عرضه مي کند.
بسياري از بيماران به دليل افزايش سوخت و ساز پوست سفت و چربي سوزي مداومي پيدا مي کنند که با هر ارتعاش درماني افزايش پيدا مي کند ومنجر به لاغري موضعي مي شود. افرادي که از ارتعاش درماني کل بدن استفاده مي کنند تا 361 درصد افزايش در هورمون رشد انسان را تجربه کرده اند. کلاژن طبيعي با کاهش سلوليت افزايش پيدا مي کند. ارتعاش درماني کل بدن باکتري ها را آزاد مي کند و لايه هاي بافت را بهبود مي بخشد.با کاهش سلوليت، بافت همبند افزايش پيدا مي کند و بافت پوست تقويت مي شود. در عرض 3 هفته، تا 50 درصد افزايش در قدرت عضلات خود را مي توانيد مشاهده کنيد. در طول ارتعاش درماني صد درصد از فيبرهاي عضلاني شما استفاده مي شوند.