آیا می شود با کمربندهای لاغری، شکم را صاف کرد؟

اگر دوست داريد عضلات شکمتان شکل بگيرد، بي ترديد به فکر بکارگيري کمربندهاي لاغري يا شکل دهنده به عضلات شکم هم افتاده‌ايد، و شگفت زده خواهيد شد اگر ببينيد که بکاربردن آنها مي‌تواند براي نيل به مقصودتان کمک کند!
پاسخ کوتاه به سؤال متداولي که درباره‌ي کمربندهاي لاغري پرسيده مي‌شود، اين است که بله، اين کمربندها براي رسيدن شما به ظاهر دلخواهتان کمکتان مي‌کند، اما اين بدين معني نيست که شما با فشار دادن يک دکمه به شکمي رويايي دست پيدا خواهيد کرد.
کمربند لاغري يا ويبره، وسيله‌اي است که اگر از آن بهمراه ورزش و رژيم غذايي، به درستي استفاده کنيد براي رسيدن شما به هدفتان کمکتان خواهد کرد. اگر بخواهيم از زاويه‌ي ديگر اين موضوع را مطرح کنيم، بايد بدانيد که کمربندهاي لاغري به سادگي شکمي تخت و عضلاني براي شما نخواهند ساخت، اما اگر از آن بهمراه ورزش و رژيم غذايي استفاده کرديد، باعث خواهد شد شکمي زيبا‌تر بدست بياوريد.
کمربندهاي لاغري چگونه کار مي‌کنند؟
اين کمربندها به صورتي طراحي شده‌اند تا عضلات شکم شما را وادار به انقباض کنند. اين اتفاق، عضلات شکم شما را به کار مي‌گيرد و به مرور زمان به شما کمک خواهد کرد تا عضلات شکمتان سفت و پرورانده شوند.
مشکل از آنجايي شروع مي‌شود که اين کمربندها ادعا مي‌کنند که با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد به سرعت تناسب اندام بدست بياوريد! اما بايد بدانيد که اگر چاق باشيد يا اينکه جداي استفاده از اين کمربند، هيچگونه ورزش ديگري انجام ندهيد، قطعاً نتيجه‌اي نخواهيد گرفت.
کمربندهاي لاغري تنها چند درجه نتيجه را بهبود مي‌بخشند؛ و شايد توسط بعضي‌ها يک معجزه بحساب بيايند، اما شما بايد به درستي از آن استفاده کنيد تا نتيجه بگيريد.
افسانه‌ کمربندهاي لاغري شکم
چه در تبليغات تلويزيون، و چه در فروشگاه‌ها کمربندهاي لاغري را ديده باشيد، حتماً تصاوير يا فيلم‌هاي اشخاص خوش‌اندامي که لبخند مي‌زنند و اين کمربندها را به دور شکم خود بسته‌اند را ديده‌ايد.
اما چيزي که نمي‌بينيد، تمام دويدن‌ها، ورزش‌ها، و رژيم‌هاي غذايي سفت و سختي است که آن شخص خوش‌اندام پيش از پوشيدن آن کمربند لاغري تجربه کرده است. بزرگترين افسانه درباره‌ي کمربندهاي لاغري اين است که آنرا به دور شکم خود مي‌بنديد، چند روزي از آن استفاده مي‌کنيد، و ناگهان بوووم! لاغر مي‌شويد!
اگر بغير از استفاده از کمربندهاي لاغري، ورزش ديگري انجام ندهيد و از بدنتان کار نکشيد، هيچ‌وقت به آن چيزي که در تبليغات اين محصولات مي‌بينيد دست نخواهيد يافت.
از کمربند لاغري‌تان بهره ببريد
حالا براي اينکه نتايجت تلاش‌هايتان را بهتر کرده و کاري کنيد تا کمربند ويبره‌تان برايتان موثر باشد، کارهايي است که بايد انجام دهيد. اول اينکه اگر درباره‌ي سفت شدن، قوي شدن و عضلاني شدن ماهيچه‌هاي شکمتان خيلي مصمم هستيد، بايد صحيح غذا خوردن را شروع کنيد.
خيلي‌ها نمي‌توانند کاري کنند که شکمشان زيبا بنظر برسد، چرا که يک لايه چربي روي عضلات شکمشان دارند. به منظور خلاصي از دست آن چربي‌ها، بايد سالم غذا بخوريد و بطور منظم ورزش کنيد.
در بدنتان کسري کالُري ايجاد کنيد تا مجبور شود وزن اضافه‌تان را کاهش داده و از چربي‌ها انرژي‌اش را تأمين کند. با اجراي يک برنامه‌ي غذايي و انجام تمرينات هوازي کافي، به سرعت شاهد نتايج تلاش‌هايتان خواهيد بود.
از آن زمان، مي‌توانيد استفاده از کمربندهاي ويبره را شروع کنيد تا عضلات شکمتان پرورش يابند. بدين وسيله با استفاده از کمربندهاي لاغري، بقيه‌ي کارتان چند درجه‌اي راحت‌تر خواهد شد.
دوستان من، کمربندهاي لاغري، ويبره، فرم دهنده به شکم يا هرچه که اسمش را بگذارند، معجزه نمي‌کند، اما مي‌تواند به مرور زمان در مسير بدست آوردن شکمي عضلاني، کمکتان کند. شما چه تجربه‌اي در استفاده از اين محصولات داشته‌ايد؟
منبع-http://fitnessmagazine.ir