کیفیت عملکرد دستگاه کرایولیپولیز

از آنجاييکه سيستم کرايوليپوليزاز طريق ايجاد دماي زير صفر در عمق بافت چربي باعث فريز شدن سلولهاي مولد چربي مي شود پس اولاً دستگاه کرايو مي بايست که توانايي هاي ويژه اي در اين زمينه دارا باشد تا از عهده انجام يک فريز مؤثر برآيد، پارامتراهاي لازم در دستگاه:
1) پروب هاي مکنده با سايزهاي متنوع
اين پارامتر مهمي است که فقدان آن در دستگاه هايي که تا کنون وارد ايران شده اند به چشم مي خورد و همين امر موجب شده است تا پزشکان نتوانند افراد بسيار چاق را بپذيرند چون دستگاه هاي موجود در ايران که توسط چند شرکت وارد شده اند همگي در اين زمينه داراي نواقص بزرگي هستند که علاوه بر کاهش تعداد بيماران پذيرش شده در رابطه با آن دسته از افراد چاقي هم که تحت کرايو قرار گرفته اند به علت کوچک بودن پروب ها، دفعات و تعداد پروب ها بيشتر شده است که طبيعتاً باعث افزايش بهاي اخذ شده از افراد شده و همزمان حصول نتيجه, بيشتر از حد معمول که در کشورهاي ديگر لحاظ مي شده بدست مي آيد.

2) سرعت ايجاد دماي زير صفر
اين نکته يکي از مهمترين پارامترهاي دستگاه کرايو مي باشد چون خيلي مهم است که دستگاه کرايو بتواند در کوتاهترين زمان ممکن دماي عمق بافت چربي را به زير صفر برساند چون هرچه ديرتر اين اتفاق بيفتد شانس موفق شدن عمل کرايو کمتر مي شود در مورد دستگاههايي که تا کنون وارد ايران شده اند عمدتاً اين مشکل اساسي وجود دارد چون هرچه زمان طولاني تر مي شود احتمال خشک شدن چسب هاي آنتي فريز بيشتر مي شود که خود داراي عوارض خطرناکي مي باشد.

3) کيفيت پدها يا اصطلاحاً پدهاي آنتي فريز
اين پارامتر هم خيلي در خصوص نتيجه کار مؤثر بوده و هم در مواردي که کيفيت خوبي نداشته باشد مي تواند بسيار خطرناک باشد چون در حقيقت اولين و مهمترين و تعيين کننده ترين سد دفاعي پوست افراد کرايو شده همين چسب هاي آنتي فريز مي باشد چون همانطور که تا کنون ممکن است ديده باشيد در ايران به علت چسب هاي تقلبي که تا کنون وارد شده چندين نفر دچار سوختگي روي پوست بدن شده اند در صورتي که اگر اين چسبها داراي کيفيت مطلوبي بودند هيچگاه اين اتفاقات ناگوار نمي افتاد.

4) پارامتر مهم ديگري که در دستگاههاي کرايو مهم و حياتي مي باشد
پارامتر مهم ديگري که در دستگاههاي کرايو مهم و حياتي مي باشد وجود سيستم تنظيم کننده هوشمند فشار مکش پروب ها مي باشد. در دستگاهاي مدرن و پيشرفته سيستمي تعبيه شده است که فشار مکش ها را بسته به نوع بافت بدن تنظيم مي کند ولي دستگاه هايي که تا کنون وارد کشور شده اند متأسفانه اين سيستم تنظيم فشار براساس نوع بافت بدن فرد را نداشته و صرفاً ميزان مکش از 10 الي 80 کيلو پاسکال کم و زياد مي کند.

5) پارامتر سرد و گرم کردن متوالي بافت چربي
پارامتر سرد و گرم کردن متوالي بافت چربي , از جمله ويژگي هاي مهمي است که در دستگاه هاي مدرن لحاظ شده که مي تواند در نتيجه کار بسيار مؤثر واقع شوند که اين ويژگي را هم دستگاه هايي که تا کنون وجود داشته است ندارند.

6) قابليت ايجاد ماساژ در حين انجام کار
قابليت ايجاد ماساژ در حين انجام کار توسط پروب دستگاه براي ايجاد آرامش و حسي خوشايند در بيماران, که اين ويژگي نيز مي تواند از ايجاد يخ زدگي در پوست بيماران ممانعت بعمل آورد. که اين خصوصيت را دستگاههايي که در ايران هستند ندارند.
در پايان اين بخش که مربوط مي شد به کيفيت عملکرد دستگاه کرايو بايد تأکيد کنم که ويژگيهاي فوق را تماماً در دستگاه کرايو چهار پروبه اي که در مرکز لاغري و زيبايي اينجانب وجود دارد جهت بالا بردن جوابدهي و جلب رضايت مشتريان فراهم آورده ام.