کاربردها و فواید لایپو اسکالپ کویتیشن

در ديد کلي؛ اين روش ايمن، مناسب براي خانم ها و آقايان و غير تهاجمي است و به عمل جراحي دردناک نياز ندارد و پر هزينه نيست و مي تواند فوايد زير را به دنبال داشته باشد:

• از بين برنده و کاهنده چربي هاي زايد و موضعي شکم، پهلوها، باسن، شانه ها و ران ها
• موثر در درمان سلوليت
• محو کننده و از بين برنده خط ها و چين و چروک هاي پوست
• محو کننده و از بين برنده خطوط ناشي از زايمان
• موثر در استحکام و کشيدگي پوست بدن
• موثر در کشيدگي و جوان سازي پوست صورت (face lift)
• فرم دهنده بدن
+ استفاده از يک رژيم غذايي کم کالري همراه با نوشيدن 5/1 ليتر آب، قبل و بعد از هر مرحله درمان در اين روش توصيه مي شود .
لايپواسکالپ کويتيشن يک روش براي کاهش سايز و فرم دهي بدن است و به عنوان يک متد کاهش وزن در درجه اول به کار نمي رود .

آيا لايپو اسکالپ کويتيشن عارضه جانبي دارد؟
همان طور که گفته شد لايپو اسکالپ کويتيشن يک روش غير تهاجمي ، ايمن و بدون نياز به عمل جراحي است که از سوي FDA مورد تاييد قرار گرفته است. پس از پايان هر جلسه درمان با اين روش، فرد مورد نظر به راحتي مي تواند فعاليت هاي روزانه خود را بلافاصله از سر بگيرد و هيچ دوره استراحتي مورد نياز نيست. تنها کمي قرمزي بلافاصله پس از جلسه در منطقه تحت درمان ممکن است ديده شود که اهميت خاصي نداشته و حداکثر بعد از يک ساعت از بين خواهد رفت.

چند جلسه درمان مورد نياز است؟
براي دستيابي به بهترين نتيجه ممکن لازم است که هر فرد يک دوره کامل 8 تا 12 جلسه اي را پشت سر بگذارد. شايان ذکر است که جلسات به صورت هفتگي يا 2 بار در هفته خواهند بود. نتايج پيشرفت از جلسه سوم به شکلي محسوس قابل مشاهده است.

توصيه هاي طلايي قبل و بعد از درمان
استفاده از يک رژيم غذايي کم کالري همراه با نوشيدن 5/1 ليتر آب، قبل و بعد از هر مرحله درمان در اين روش توصيه مي شود. دريافت کافي آب، ضروري ترين قسمت براي دفع چربي هاي زايد آزاد شده از اين روش و دفع آنها از طريق ادرار از بدن است.

مدت زمان و نحوه درمان با لايپو اسکالپ کويتيشن
سايز منطقه تحت درمان، تعيين کننده مدت زمان هر جلسه بوده و معمولا مي تواند از 30 دقيقه تا يک ساعت متغير باشد. يک وسيله دستي که منتقل کننده انرژي فراصوتي با فرکانس پايين است به آرامي روي منطقه تحت درمان سر مي خورد و يک پالس ملايم را متصاعد مي کند. اين روش درماني نياز به بي حسي ندارد و غير تهاجمي است.

آيا لايپو اسکالپ کويتيشن سبب کاهش وزن مي شود؟
لايپو اسکالپ کويتيشن يک روش براي کاهش سايز و فرم دهي بدن است و به عنوان يک متد کاهش وزن در درجه اول به کار نمي رود. هر چند با ادامه درمان و کاهش سايزهاي محسوس و همچنين رعايت يک برنامه غذايي مناسب در کنار اين روش، کاهش وزن هم اتفاق مي افتد .

آيا لايپو اسکالپ کويتيشن موارد منع مصرف دارد؟
اين روش موارد منع مصرف خاصي ندارد، اگرچه توصيه مي شود بيماران قلبي – عروقي، افرادي که از باتري هاي ضربان ساز قلبي استفاده مي کنند و زنان باردار و شيرده از اين روش خودداري کنند. هميشه توصيه مي شود قبل از هر روش درماني با پزشک مشاوره شود.