RF رادیو فرکانسی

RF راديو فرکانسي شامل امواج راديويي مي باشد که فرکانس بالا دارد و با عبور اين امواج از بدن ، مولکول هاي دو قطبي در بدن با فرکانس بالا به چرخش در مي آيند .
امواج راديوفرکانسي يک تحريک مکانيکي ميکروني در فيبرهاي کلاژن و الاستين ايجاد مي کند که دچار انقباض مي شوند و در ادامه طول درمان ، موجب استحکام و انعطاف پذيري پوست مي شود.
همچنين RF بدون اينکه به سطح پوست آسيب برساند ، مي تواند در موضع مورد نظر که امواج راديويي از آن عبور مي کنند ، توليد گرما کند و همچنين عمق و ميزان گرما نيز توسط اپراتور اين کار قابل تنظيم است.
RF ضمن اينکه کلاژن و الاستين را تحريک مي کند ، يک فاز التهابي ايجاد مي کند که در طي آن توليد کلاژن تحريک شده و يک ساختار پايه ايجاد مي کند براي پوست که معمولا ? ماه به طول مي انجامد . توليد گرما موجب افزايش گردش خون مي شود که بهتر شدن روند درمان و نتيجه بهتر را به دنبال خواهد داشت.
RF راديوفرکانسي با درد قابل تحمل و گرمايي که ايجاد مي کند، موجب صاف و سفت شدن پوست مي شود. تاثير RF را حتي بعد از ? جلسه نيز مي توانيم مشاهده کنيم.
RF راديوفرکانسي همزمان بافت سطحي و عمقي پوست را تحت تاثير قرار مي دهد و از آنجايي که به سيستم خنک کننده نيز احتياجي ندارد ، تمام انرژي براي تاثير روي لايه هاي پوست مصرف مي شود.
با RF مي توانيم صورت ، گردن ، بازو ها و شکم را توسط گرما و انرژي که در لايه هاي زيرين پوست متمرکز مي شود ، به طور موثر درمان کرد.
از RF مي توانيم براي درمان سلوليت نيز استفاده کنيم . RF حتي مي تواند باسن را نيز سفت کند.
RF با بازسازي کلاژن بهترين درمان براي سفت شدن و درمان علائم پيري مي باشد . RF نسبت به جراحي روش بسيار مناسبتري مي باشد