لیپوماتیک دستگاهی هوشمند برای درمان چاقی‎ها‎ی موضعی

ليپوماتيک يک دستگاه هوشمند که براي درمان چاقي‎ها‎ي موضعي استفاده مي‎شود. اين دستگاه با ارتعاشات خود موجب شکستن سلول‎ها‎ي چربي مي‎شود که سپس آنها را به سمت بيرون هدايت مي‎کند. بهترين کلينيک لاغري

ليپوماتيک يک دستگاه جديد براي درمان چاقي موضعي و زدودن چربي‎ها‎ي اضافه مي‎باشد که در سال1996 ابداع شد. اساس کار ليپوماتيک ويبريشن مي‎باشد بطوري که در هر حرکت خود حدود 600 ارتعاش توليد مي‎کند. اين دستگاه که به تأييد سازمان غذا و دارو رسيده است، يک سيستم مطمئن و بي‌خطر به منظور حذف چربي‎ها‎ي اضافه بدن مورد استفاده قرار مي‎گيرد. در روش ليپوماتيک سلول‎ها‎ي چربي با حرکات ارتعاشي دستگاه شکسته مي‎شوند. بدين صورت که کانولا (يکي از قسمت‎ها‎ي پر کاربرد دستگاه) با سه حرکت محل پيوند سلول‎ها‎ي چربي را از بين مي‎برد و سپس ذرات ريز چربي را به بيرون مي‎کشد.
دستگاه ليپوماتيک مشکلاتي که در دستگاه ليپوساکن بود را نداشته و بصورت هوشمند طراحي شده است بطوري که سنسورهاي کانولا هنگام برخورد با بافت‎ها‎ي غير چربي از جمله بافتي‎ها‎ عروق خوني، عصب‎ها‎، ماهيچه و ... بصورت خودکار متوقف مي‎شود. بنابراين هيچ آسيبي به بافت‎ها‎ي غير چربي وارد نمي‎شود.
• توصيه‎ها‎ي پزشکي
- بعد از عمل جراحي بايد به مدت 9 هفته گن پوشيده شود.
- به دليل انجام جراحي، کبودي، خونريزي و کوفتگي پس از عمل زيادي است که اين امر در تمامي بيماران طبيعي مي‎باشد.
- به دليل صدمه وارد شدن احتمالي به تخمدانها به علت ارتعاشات و هم چنين خونريزي، بعد از عمل ليپوماتيک، نامنظم شدن عادت ماهيانه در خانم‎ها‎ امري شايع مي‎باشد.
- ليپوماتيک در قسمت‎ها‎ي ظريف بدن همچون زير چانه قابل استفاده نمي باشد.
- دوران نقاهت و مدت بهبودي در ليپوماتيک طولاتي مي‎باشد که بيمار بايد در اين مدت تحت مراقبت پزشک باشد.
منبع: ايده ال