چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟

رشد مو و وجود موهاي زائد در تمامي انسان ها مشترک مي باشد و پس از بلوغ رشد موها در سراسر بدن افزايش مي يابد. در اين مقاله با روشي جديد شما را آشنا مي کنيم که کمک به از بين بردن موهاي زائد مي کند.

نکته :
روش هاي بسيار براي از بين بردن موهاي زائد وجود دارد مثل : اپيلاسيون ، استفاده از ماسک ها و ساير درمانهاي خانگي .. اما شما مي توانيد با کمک خمير زرد چوبه از موهاي ناخواسته رهايي پيدا کنيد.

اثرات مفيد خمير زرد چوبه در رفع موهاي زائد
خمير زردچوبه داراي يک خاصيت عالي و کاملا گياهي علاوه بر آنکه باعث تسکين درد مي شود پاک کننده مفيد براي کبد مي باشد. با کمک زردچوبه به راحتي مي توانيد موهاي زائد خود را از بين ببريد وهمچنين براي پوست صورت هم مي توانيد از آن استفاده کنيد… مقدار قند موجود در اين مخلوط مي تواند به پاکسازي پوست کمک کند از ديگر مواد تشکيل دهنده اين خمير شير مي باشد که باعث نرمي و صافي پوست مي شود.

طرز تهيه خمير زردچوبه
اول از همه زردچوبه و آب ، به جاي آب از شير هم مي توانيد استفاده كنيد را به نسبت 1:2 باهم مخلوط کنيد و روي حرارت کم قرار دهيد آنقدر مخلوط را هم بزنيد تا حالت خميري پيدا کند ، اجازه دهيد سرد شود در صورت لزوم مي توانيد در يخچال خمير زردچوبه را قرار دهيد. مقدار کمي نمک و يا شكر و 1 قاشق غذاخوري آرد را به خمير خود اضافه کنيد.

روش استفاده
ابتدا مقداري آرد ذرت را ه مناطقي که مي خواهيد پاکسازي کنيد بزنيد ، سپس لايه اي نازک از خمير را در جهت رشد مو روي قسمت مورد نظر پخش کنيد ، و آن را با يک تکه پارچه تميز بپوشانيد بعد از 15 دقيقه خمير جذب پوست مي شود سپس پارچه را برداريد و پوست را با آب گرم بشوييد اين روش را 2 بار در هفته تکرار کنيد تا زودتر به نتيجه مورد نظر برسيد.
اين روش معمولا در هند استفاده مي شود که يک اثر عالي در حذف موهاي زائد دارد بر خلاف ديگر روش ها مي توانيد 1 بار از اين روش هندي استفاده کنيد و شاهد درد کمتر و نتيجه بهتر باشيد.

منبع:مجله اينترنتي زندگي