روش فمی لیفت چه تفاوتی با جراحی واژن دارد؟

تفاوتهاي اساسي بين روش جراحي واژن و روش فمي ليفت وجود دارد که روش تنگي واژن با فمي ليفت را نسبت به جراحي واژن غير قابل مقايسه و برتر ميکند. در زير به برخي از اين عوامل اشاره مي کنيم:
به طور کلي روش جراحي واژن به دليل عدم امکان نفوذ به عمق مجراي واژن براي جراحي ، فقط ورودي واژن تنگ مي شود که اين موضوع مشکلاتي از قبيل محدوديت انجام زايمان طبيعي ، دردناک بودن رابطه جنسي واژينال و عدم لذت از رابطه جنسي را براي خانم ها به دنبال دارد ، در حالي که در روش فمي ليفت عمق مجراي واژن تنگ ميشود و دهانه ورودي واژن دست نخورده باقي ميماند و به همين علت به هيچ وجه مقاربت واژينال دردناک نخواهد بود، ضمن اينکه افزايش سطح تماس آلت مرد با واژن موجب افزايش باور نکردني ميزان لذت از رابطه جنسي براي هر دو طرف مي گردد.
در روش جراحي واژن به دليل برداشته شدن قسمتي از بافت واژن ، انجام جراحي مجدد با محدوديت هاي شديد روبروست . در حالي که در روش فمي ليفت اين کار به دليل طبيعي بودن اين روش(کلاژن سازي بافت مجراي واژن) ، مي توان تنگ کردن واژن به روش فمي ليفت را به ميزان نا محدود تکرار کرد.
در روش جراحي واژن تا مدت ها پس از انجام جراحي ، شخص احساس درد و بي حسي در ناحيه واژن مي کند ولي در روش فمي ليفت هيچ درد و خونريزي وجود نخواهد داشت.