دشمن اصلی چربی های شکم را بشناسید

دشمن چربي هاي شکم يکي از قويترين مواد خوراکي در از بين بردن چربي هاي شکم و پهلو است که بعد از انجام مطالعات دانشمندان تاثير آن مشخص شده است که در اين بخش با آن آشنا مي شويد. لاغري شکم و پهلو
همانطور که مي دانيد چربي هاي شکمي عاملي براي ابتلا به انواع بيماري به خصوص بيماري هاي قلبي و کليوي است که بايد در از بين بردن آنها به طور جدي عمل کرد.
محققان با انجام مطالعات و تحقيقات بر روي 14000 زن و مرد به رابطه ي مستقيم مصرف برخي از مواد غذايي در ساعات شب و افزايش سايز دور شکم و کمر پي بردند .
آنها دريافتند که مصرف انواع توت ها در ساعات شب متابوليسم چربي سوزي به خصوص در قسمت شکم را تقويت مي کنند و به عنوان بهترين خوراکي براي از بين بردن چربي شکم بايد مصرف شوند.
پيشتر سايت HEALTH تاثير موز را قويتر اعلام کرده بود اما به تازگي فلفل و توت ها به خصوص توت هاي جنگلي را در رده ي بهترين و موثر ترين خوراکي ها براي سوزاندن چربي هاي شکم و پهلو معرفي کرد.
فلفل خوراکي بعدي است که به عنوان کاهش دهنده ي چربي هاي شکمي معرفي شده است به طوري که نوعي ترکيب طبيعي موجود در فلفل قرمز به ميزان قابل توجهي چربي هاي ذخيره شده در شکم و پهلو را کاهش مي دهد.
محققان بر اين باورند که اين ترکيب ارزشمند کاپسايسين نام داشته و نقش موثري در رفع چاقي شکمي ايفا مي کند و در واقع کاپسايسين موجب کاهش کلسترول خون و کاهش شدت سيگنال هاي درد در بدن مي شود.
اين ماده خاصيت آنتي اکسيداني داشته و سلول هاي بدن را در برابر آسيب راديکال هاي آزاد محافظت مي کند و از خاصيت ضد باکتريايي نيز برخوردار است.
منبع: اکاايران