آیا طب سوزنی کمک به کاهش وزن می‌کند؟

افزايش وزن مشکل بسياري از افراد است. برخي از افراد رژيم غذايي مي‌گيرند که ممکن است برخي باعث کاهش وزن شود وپس از آن دوباره وزن برگردد. به همين دليل است که مردم بيشتر درحال روي آوردن به طب سوزني لاغري براي به دست آوردن وزن ايده‌آل خود هستند.
طب سوزني به بيش از 5000 سال پيش برمي‌گردد که بسيار قديمي‌تر از درمان‌هاي دارويي غربي است. در طب سوزني لاغري سوزن بسيار نازک به نقاط خاصي از پوست وارد مي‌شود که اعتقاد بر اين است که کمک به عملکرد مناسب بدن مي‌کند. طب‌سوزني موجب تحريک آزاد شدن اندورفين در بدن مي‌شود. اين يکي از راه‌هاي طب‌سوزني لاغري است که کمک به کنترل اشتها از طريق آزاد شدن اندورفين مي‌کند. در مورد افراد مبتلا به اضافه وزن، متخصص طب سوزني از فرد سؤالات مختلفي مي‌کند تا علل اصلي اضافه وزن فرد مشخص شود. شايد دليل آن صرفا رفتاري و يا دليل فيزيولوژيکي نيز باشد. هنگاميکه علل ريشه‌اي مشکل شناسايي شد؛ متخصص طب سوزني با وارد کردن سوزن‌هايي به نواحي مختلف بدن، کمک به بهبود عملکرد بدن براي کاهش وزن مي‌کند. براي مثال، يک متخصص طب سوزني که در حال انجام طب سوزني لاغري براي افراد است احتمالا از روش چند منظوره استفاده خواهد کرد. آنها براي کاهش وزن فرد از طريق افزايش خروجي غده هيپوفيز تلاش مي‌کنند. همچنين احتمالا بر روي کاهش ميل به غذاهاي خاص يا کاهش اشتهاي طبيعي کار مي‌کنند.واردکردن سوزن حتي سطوح انسولين پايين‌تر يا سطوح ليپيد در خون را تعيين مي‌کند. مزيت طب سوزني لاغري برخلاف داروهاي خاص اين است که هيچ عوارض جانبي مضر ندارد. اين روش کاملا طبيعي باعث افزايش کاهش وزن افراد مي‌شود.
طب سوزني لاغري نياز به تکرار منظم به منظور حفظ اثرات آن دارد. همچنين بايد به رژيم غذايي و ورزش توجه شود. متخصص طب سوزني ممکن است دستورالعمل خاصي را به فرد در مورد رژيم غذايي به منظور افزايش جريان منظم انرژي در سراسر بدن ارائه کند.
اگر شما با مشکلات وزن زياد دست و پنجه نرم مي‌کنيد، طب سوزني لاغري روش‌هايي براي افزايش در کاهش وزن شما ارائه مي‌دهد.