کرایولیپولیز کردن و نتایج و عوارض آن

دوستان عزيزي که در ارتباط با کرايوليپوليز سوالاتي داريد به عرضتون ميرسونم که من توي نمايشگاه سنگاپور با اين روش آشنا شدم و به اين نتيجه رسيدم که کرايوليپوليز متد روز آمريکا در برطرف کردن چربي هاي لوکال( موضعي ) است در تعريف علمي با اين مقدمه بايد بگوييم روش کرايوليپوليز يا ليپوليز به روش يخ زدن روشي خارجي است که نياز به سوراخ جهت خروج چربي خردشده ندارد و در يک جلسه هم ميتواند تاثير داشته باشد البته تاثير قابل مشاهده نياز به 3-?ماه زمان دارد در يوزر منوال اين دستگاه ذکر شده اين دستگاه فقط براي پهلو ها مجوز انجام کار گرفته است و انجام کرايو ليپوليز براي ساير محل ها مجاز نمي باشد .

تحقيقات من در مورد دستگاه هاي موجود در ايران که چيني ميباشند در بهترين حالت فقط ??درصد سلول هاي چربي ناحيه پهلو ها با اين دستگاه کشته مي شود به راحتي با اين افزايش اندازه ساير سلول ها اندازه پهلوها ظرف چند ماه به حالت اول باز مي گردد و به صورت کلي اين روش مثل ساير روش هاي اکسترنال(خارجي) قابل برگشت است در حالي که در روش هاي داخلي به عنوان مثال در ليپوليز اولتراسونيک نيز با وجود ادعاي اينکه ??درصد سلول ها کشته مي شوند و غير قابل برگشت است بايد به عرض برسانم روش اينفراسونيک هم بسيار کم تاثير و برگشت پذير است .
تغيير رنگ مستطيل شکل ناحيه کرايو ليپوليز که قهوه اي رنگ مي شود عارضه زيبايي اين روش مي باشد کلا تبليغات کاذبي که بيشتر روي يک جلسه اي بودن اين روش تبليغ مي شود و ذکر نمي شود که فقط ??درصد سلولهاي چربي مي ميرد و قابل برگشت است و فقط براي پهلو ها اجازه انجام دارد البته اين پاسخ دهي را من در ارتباط با دستگاه هاي موجود در ايران شنيده ام هر کدام از دوستان هم اگر اطلاعي دارند خوشحال ميشم در وب بلاگ به اطلاع همه برسونن
دوستان عزيز چندي پيش مطلبي در مورد کرايوليپوليز و فوايد و مضرات آن توي وب بلاگ گذاشتم که گويا به ذائقه بعضي از دوستان خوش نيامد لازم ميدانم مطالبي را جهت اطلاع دوستان عرض کنم:
نکته اول : در مورد موثر بودن يا نبودن دستگاه ها هيچ ريفرانسي بهتر از بيماراني که از اين روش ها استفاده کرده اند نيست . لذا هرکدام از ما براحتي ميتوانيم با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه ها درصد ناراضيان از يک روش درماني را متوجه شويم
نکته دوم : استاندارد لاغر شدن افراد گشاد شدن لباس و شلوار آنان است و نه اندازه گيري با متر. چه بسا ميشود با يک مترو در يک نقطه چندين سايز بدست آورد.
نکته سوم: راست و دروغ ما شرکتها به پزشک ها و دروغ پزش ک ها به مردم نهايتاً چند ماه بعد برملا خواهد شد. لذا به دور از مصلحت و اخلاق حرفه ايست که فکر کنيم با دروغ ميتوان در بازار بشدت رقابتي ماندگار شد.
نکته چهارم: يکي از دوستان بنده رو متهم کرده بود که هدف من فروش و تبليغ براي دستگاه خودمان است حال آنکه من در حاليکه ميدانم خيلي از پزشکان عمومي اگر بدانند در حال حاضر مجوز براي آي پي ال ندارند قطعاً دستگاه خريداري نميکنند اما با صداقت هرچه تمامتر در وب بلاگ نوشتم که آي پي ال براي پزشکان عمومي مجوز نداره.
نکته آخر اينکه ؛ اگر با يک دستگاه 70 يا 80 ميليون توماني ممکن بود لاغر شدن، ساکنين پولدار ايران هر کدام يک دستگاه ميخريدند و در منزل خود را لاغر ميکردند. توصيه من به همه همکاران و دوستان شعاريست که در صورت رعايت ماندگاري ممکن خواهد بود