چگونه لاغر شویم و همیشه لاغر بمانیم ؟

اين روزها يکي از مهمترين سوالاتي که ممکن است در ذهن بسياري از افراد جامعه خطور کند اين است : چگونه لاغر شويم ؟ بله اين سوال امروزه به يکي از مهم ترين دغدغه هاي بشري تبديل شده است. روش هاي مختلف براي رسيدن به لاغري سريع وجود دارد اما توجه داشته باشيد که بسياري از روش هاي معمول داراي عوارض جانبي بوده و به هيچ عنوان حتي ارزش امتحان کردن هم ندارند.اما متاسفانه بسياري از افراد به منظور رسيدن سريع به وزن ايده آل خود چشم را بروي همه چيز بسته و حاضر به استفاده از مکمل هاي شيميايي و غير مجاز مي شوند.

ما به همه افرادي که مي خواهند بدون عوارض و به صورت کاملا طبيعي به وزن ايده آل خود دست يابند و در اين راه نيز هزينه زيادي انجام ندهد توصيه مي کنيم تا چاي سبز را به برنامه غذايي خود اضافه نمايند.مصرف منظم و روزانه اين نوشيدني جادويي مي تواند خيلي زود شما را به وزن مورد نظرتان برساند. چاي سبز تيما با ترکيبات چربي سوزي که در ان موجود بوده مي تواند روياي رسيدن به هيکل نرمال و ايده ال شما را به واقعيت نزديک کند.مصرف اين نوشيدني به هيچ عنوان ضرر نداشته و با خيالي آسوده مي تواند روزانه بين ? تا ? فنجان از اين نوشيدني پر خاصيت مصرف نماييد.

لاغري سريع

 

سوالي که در اين مورد زياد پرسيده مي شود اين است که چه زماني براي نوشيدن چاي سبز مناسب تر است ؟

ابن نوشيدني را مي توانيد در طي شبانه روز و در هر ساعتي که مي خواهيد ميل نماييد اما توصيه شده است اگر مي خواهيد بهترين نتيجه را از ان دريافت کنيد مي بايست ? ساعت بعد از صرف غذا اقدام به نوشيدن ان نماييد.نکته اي که در اين بين بايد به ان اشاره کرد اين است که چاي سبز بر خلاف چاي سياه موجب از بين رفتن اهن مواد غذايي نخواهد شد و از اين حيث مي توانيد با خيال راحت بعد از غذا از اين نوشيدني استفاده نماييد.

اگر بتوانيد در کنار مصرف منظم و روزانه چاي لاغري تيما از يک رژيم خوب غذايي استفاده نماييد و همچنين بتوانيد کمي فعاليت بدني خود را افزايش دهيد قطعا مي توانيد شاهد تاثيرات سريع اين نوشيدني در خود باشيد.رسيدن به لاغري سريع تنها زماني رخ خواهد داد که شما واقعا بخواهيد به اين هدف دست يابليد و در اين راه کمي تلاش نماييد.استفاده از قرص و داروهاي غير مجاز نمي تواند اصلا گزينه اي مناسب براي رسيدن به اين هدف باشد و قطعا شک نکنيد جدا از عوارضي که مصرف مکمل هاي غير مجاز وجود دارند اثرات انها نيز موقتي بوده و بعد از اتمام دوره در کمترين زمان ممکن دوباره شما دچار افزايش وزن خواهيد شد.