هشدار پلیس فتا به خریداران لوازم بهداشتی

اغلب سايت هاي فروشنده دارو و کالاهاي بهداشتي اقدام به کلاهبرداري از خريداران کرده و يا کالاهاي فاقد مجوز، تاريخ گذشته و غيرقانوني را عرضه مي کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا (فتا)؛ افراد سود جو و فرصت طلب از قابليت هاي فضا مجازي استفاده کرده و به جهت کسب درآمد، اقدام به راه اندازي سايت ها و وبگاهايي در خصوص فروش دارو مي کنند.

اين افراد با استفاده از نيازهاي مختلف درماني افراد جامعه، مطالبي همچون لاغري سريع، درمان ناتواني هاي جنسي و... با قيمت ارزان و اخذ مجوز هاي قانوني و بهداشتي را در سايت خود قرار مي دهند.

اين در حالي است که برابر آمار موجود اغلب اين سايت ها اقدام به کلاهبرداري از خريداران کرده و يا کالاهاي بهداشتي فاقد مجوز، تاريخ گذشته و غير قانوني را عرضه مي کنند که به بهاي به خطر انداختن سلامتي انسان تمام مي شود.

با توجه به اينکه سلامتي انسان جز با ارزش ترين سرمايه ها مي باشد پليس فتا از هموطنان مي خواهد که به فروشگاه هاي مجازي فروش انواع دارو و کالاهاي بهداشتي اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما ، اطلاع رساني کنند.