لیپوماتیک بازو

بازو ها نقش بسيار مهمي در اندام دارند ، به جرات مي توان گفت که چاق بودن بازو ها در درشتي اندام نقش به سزايي دارد و فردي که بازو هاي بزرگ و برجسته اي دارد نسبت به ساير افراد چاق تر به نظر مي رسد .
در بسياري از افراد اضافه وزن به صورت متمرکز در بازو ها ديده مي شود، در واقع تجمع چربي در اين دسته افراد در قسمت بازو ها وجود دارد که مي تواند تناسب اندام و فرم کلي بدن را دچار تغيير کند .

لاغر کردن بازو با ورزش
يکي از روش هاي مفيد براي لاغر کردن و کاهش سايز بازو ها ورزش هاي بدنسازي است، که با استفاده از وزنه هاي مخصوص عضلات بازو را درگير و سايز آن را کاهش مي دهد . اما بازو يکي از اندام هاي بسيار سخت براي کاهش وزن محسوب مي شود که آب کردن ميزان بسيار کمي از چربي هاي آن دشوار است . يک ورزشکار مدت ها تمرين و رژيم غذايي را مد نظر قرار مي دهد تا به سايز ايده آلي از بازو ها برسد .

لاغر کردن سريع بازو ها در يک جلسه
يکي از روش هاي سريع و بدون دردسر ليپوماتيک است ، به کمک عمل ليپوماتيک مي توانيد اندامي مانند بازو که براي لاغر شدن بسيار سخت است را لاغر و خوش فرم نماييد .
ليپوماتيک به صورت اختصاصي برروي سلول هاي چربي تاثير مي گذارد و مانع از افزايش تعداد سلول هاي چربي مي شود ، ليپوماتيک کم تهاجم و بي خطر است و مي تواند در طول تنها يک جلسه ميزان قابل توجهي از چربي هاي بدن را کاهش دهد .