ده روش ساده برای کوچک کردن شکم

عجيب نيست که شکمتان را نتوانيد ببينيد؟ در اينجا 10 روش ساده براي مسطح کردن شکمتان،به شما توصيه شده است. براي مسطح کردن شکمتان از نکات ساده اي که مي توانيد آنها را در زندگي روزمره تان بگنجانيد گرفته تا انجام ورزشهايي در منزل،به شما توصيه شده است...
کردن,روش لاغر کردن شکم ,لاغري شکم
اين ده پيشنهاد را دنبال کنيد و شکمتان را تخت و مسطح ببينيد:
1. يک کاسه تمشک بخوريد:
فيبر موجود در تمشک از يبوست که باعث بزرگ شدن شکمتان مانند يک بالون مي شود جلوگيري ميکند .
2. مقدار زيادي آب بنوشيد:
آب فقط حجم معده را پر کرده و عاري از کالري است همچنين باعث مي شود سوخت و ساز بدنتان در حرکت باشد.

3. نوشابه را از قلم بيندازيد:
مطمئنا نوشابه چاق کننده نيست اما مملو از کالري است.نوشابه همچنين سطح کورتيزول( هورمون استرس که به ذخيره شدن چربي در شکمتان کمک مي کند) را بالا مي برد.

4. صاف بنشينيد:
قوز کردن به سمت جلو باعث بزرگ به نظر رسيدن شکمتان مي شود.براي اينکه لاغر شويد ماهيچه هاي شکمتان را سفت و محکم کنيد،شانه هايتان را به عقب ببريد،بدن خود را به سمت بالا بکشيد،و پشتتان را برخلاف صندلي به سمت عقب پايين بياوريد.

5. باغباني کنيد:
خم شدن،بلند شدن،چرخيدن به شکل دادن کمرتان کمک کرده و در ساعت 350 کالري مي سوزانيد.

6. رانهايتان را تکان دهيد:
تکان دادن رانها به اندازه باغباني و درخت کاري کردن کالري مي سوزاند.

7. روي چمن زمين گلف تمرين کنيد:
کندن گودالي براي توپهاي گلف براي شما مانند يک پياده روي مي ماند.توپ را محکم بزنيد و شکمتان را سفت کنيد.

8. پاهايتان را بلند کنيد:
عضله هاي قسمت بالاي شکمتان را با بالا آوردن پاهايتان از سطح زمين منقبض کنيد.به پشت دراز بکشيد و پاهايتان را روي صندلي يا تخت تکيه دهيد.آرام بچرخيد،سر و شانه هايتان را بالا ببريد و پشتتان را از سطح زمين بالا بگيريد سپس آرام پايين بياوريد.اين کار را 10 تا 12 بار 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنيد.

9. حالا عکس حالت قبلي را انجام دهيد:
براي کوچک کردن شکمتان از زواياي مختلف،روي زمين به پهلو دراز بکشيد و روي بازوهايتان تکيه کنيد، پا بزنيد(نرمش دوچرخه) و پاها و زانوهايتان را به صورت 90 درجه خم کنيد.ماهيچه هاي شکمتان را منقبض کنيد و پشتتان را روي زمين فشار دهيد،رانهايتان را تا 2 الي 4 اينچ از سطح زمين بالا ببريد.چند لحظه مکث کنيد سپس پاهايتان را پايين بياوريد.اين نرمش را 10 الي 12 بار به مدت 2 يا 3 بار در هفته انجام دهيد.

10. عمل انقباض را قطع کنيد:
براي اينکه ماهيچه هاي قمست کمرتان هم کوچک شود به پشت دراز بکشيد در حالي که زانوهايتان را خم کرده ايد و پايتان روي زمين است.قوزک پاي راستتان را روي زانوي چپتان قرار دهيد و دستتان را پشت سرتان،و آرنجتان به بيرون مي آيد.سر و کمرتان را بالا بگيريد،بچرخيد و شانه چتان را به سمت زانوي راستتان بياوريد.چند لحظه مکث کنيد سپس به آرامي پايين بياوريد.اين حرکت را 10 الي 12 بار تکرار کنيد سپس با طرف بعديتان اين حرکت را امتحان کنيد.اين حرکت را 2 الي 3 بار در هفته انجام دهيد.
مقالات مخصوص چاق ها - سيمرغ