کویتیشن روشی برای لاغری شکم و پهلو

کويتيشن اولتراسونيک جديدترين روش براي از بين بردن توده هاي چربي، سلوليت (چربي زير پوست ران و باسن)، شکم، پشت، بازو و غيره است. همچنين به فرم‌دهي و کاهش چربي سينه مردان کمک مي‌کند.

اولتراسونيک اشاره به فرکانس صوتي دارد. کويتيشن اولتراسونيک ايجاد صدايي مي‌کند که ما نمي‌توانيم بشنويم اما مرتعش کننده است. زمان ارتعاش را به ازاي هر ثانيه از فرکانس صدا اندازه‌گيري مي‌کنيم و به هرتز منسوب است. انسان‌ها مي‌تانند از 20 تا 20000 هرتز را بشونند؛ ما هر صدايي بالاتر يا پايين‌تر از اين مقدار را نمي‌توانيم بشنويم. بنابراين امواج صدا با فرکانس بالاتر از 20000 هرتز را به نام اولتراسونيک مي‌گوييم.

ارتعاش يون (تناوب امواج صوتي مثبت و منفي) يک موج قوي از فشار به غشاهاي سلول چربي وارد مي‌کند. معمولا غشاي سلول‌هاي چربي نمي‌توانند اين فشار را تحمل کند بنابراين به محتواي مايع مي‌ترکند. اين فراورده مايع از طريق کانال‌هاي طبيعي متابوليسم بدن تخليه مي‌شود. اين روش يک روش بدون درد و غير تهاجمي است. کويتيشن از آخرين تکنولوژي‌هاي اولتراسونيک براي مشکلات چربي بدن در نواحي مختلف پوست استفاده مي‌کند. اين روش يک سيستم مديريت سلوليت است که کلينيک‌ها براي فرم‌دهي به پاهاي سنگين، لاغري موضعي شکم و پهلو و درمان بي‌نظمي‌هاي پوست استفاده مي‌کنند. اين تکنيک روش نسبتا بدون درد است و براي خانم‌ها و آقايان مؤثر است. رژيم غذايي و ورزش ابزار قوي براي کاهش وزن هستند اما آنها اثر کمي روي سلوليت مي‌گذارند که به عنوان بافت چربي ناهموار زير پوست است. کرم‌ها و ماساژ به ندرت توليد نتايج مؤثر مي‌کنند.

کويتيشن اولتراسونيک از امواج اولترا سوند و گرما براي ذوب شدن چربي و سفتي پوست استفاده مي‌کند. همچنين به تمام لايه‌هاي سلوليت با درمان سه فازي نفوذ مي‌کند. ماساژ خلأ انسداد غدد لنفاوي را باز مي‌کند و جريان خون را تحريک مي‌کند. امواج صوتي باعث تخريب چربي يا ليپوليز مي‌شود. بنابراين فرکانس راديويي توليد کلاژن را افزايش داده و ظاهر پوست را بهبود مي‌بخشد. افرادي که داراي پوست حساس هستند ممکن است احساس گرمي در طي درمان کنند؛ اما کويتيشن اساسا بدون درد است. اين امر باعث هيچ آسيب به پوست يا به مويرگ‌هاي زير پوست نمي‌شود. اين روش يک روش درمان زيبايي نسبتا جديد است که تکنولوژي پيشرو در تبديل سلول‌هاي چربي به مايع است که مي‌تواند به طور طبيعي از طريق سيستم فيلتراسيون بدن مانند کبد، غدد لنفاوي و ادرار تخليه شود.