دستور رژيم لاغري سريع

رژيم لاغري سريع ?? روزه براي آب کردن چربي هاي اضافه
اگر توقع داريد زماني که رژيم مي‌گيريد، آب توي دلتان تکان نخورد و گرسنه نشويد، يعني يا براي لاغر شدن خيلي مصمم نيستيد يا کلا تعريف درستي از رژيم نداريد! سلامتي و زيبايي حق افرادي است که اراده بهتر و قوي‌تري دارند. همين يک ميان وعده را بخوريد و شکر خدا را کنيد اين ميان وعده را يا در فاصله صبحانه تا ناهار بخوريد، يا در فاصله ناهار تا شام.
هر روز تعداد آگهي هايي که مدعي هستند لاغري بيش از 10 کيلو ظرف کمتر از يک ماه با متد آنها امکان پذير است بيشتر مي شود. آنهايي که بعضا فريب اين دسته از آگهي ها را خورده اند مي گويند که تنها مقدار کمي از وزن آنها کاهش پيدا کرده و پزشکان متخصص تغذيه هم کاملا با آن مخالف هستند.
اگر روي ترازو رفتيد و با ديدن درجه آن چشمانتان مثل توپ تخم‌مرغي گرد شدند، يعني اينکه اضافه وزن به سراغ شما هم آمده! يک ماه گذشته لابد به خيال اينکه در طول روز گرسنه بوديد، توقع داشتيد که الان حسابي وزن کم کرده باشيد، اما زهي خيال الکي! يادتان باشد بدن انسان کاملا هوشمند است. هر چه کمتر غذا بخوريد، کمتر مصرف مي‌کند!
تازه خودتان هم در اين يک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترين ساعات براي خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک‌زده روانه کرده‌ايد و به خيال اينکه قند خونتان پايين آمده، بيشتر از روزهاي عادي مواد قندي مصرف کرده‌ايد. براي اينکه متوجه شويد چقدر بدموقع چاق شده‌ايد، نگاهي هم به تقويم روي ميزتان بيندازيد. از 20 شهريور که ماه رمضان تمام مي‌شود تا اواسط آذر که ماه محرم از راه مي‌رسد، روزهايي هستند که هر جا را نگاه مي‌کنيد، ماشين عروس مي‌بينيد!
چه خودتان عروس يا داماد اين روزها باشيد و چه مهمان اين عروسي‌ها فرقي نمي‌کند. به هر حال با اين هيکل کج و کوله و شکمي که از خودتان جلوتر حرکت مي‌کند، نه اين مجالس بهتان مي‌چسبد و نه کلا از زندگي لذت مي‌بريد. پس دست بجنبانيد و با گرفتن يک رژيم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربي‌هاي اضافه‌تان را آب کنيد.