لاغری سریع با پرتقال

پرتقال
لاغري سريع با مصرف پرتقال-همه پرتقال را به عنوان منبع ويتامين C مي شناسند اما شايد ندانيد که از خوردن يک پرتقال درشت ?? ميلي گرم کلسيم به بدن شما خواهد رسيد.در عين حال پرتقال پتاسيم مورد نياز بدن شما را نيز تامين خواهد کرد.وزارت کشاورزي آمريکا اعلام کرده پتاسيم در تنظيم وزن ،لاغري سريع و تناسب اندام نقش مهمي دارد.

? ماهي سالمون
لاغري سريع با مصرف ماهي سالمون-فوايد ماهي سالمون بسيار زياد است. محتواي امگا? اين ماهي براي تامين سلامت قلب و بهبود خلق و خو بسيار مفيد و موثر است. از طرف ديگر اين ماهي منبع مناسبي از کلسيم نيز هست.خوردن اين ماهي با سبزي هايي به رنگ سبز تيره مقدار قابل ملاحظه اي کلسيم به بدن شما مي رساند. نوع کنسرو شده ماهي هم کلسيم بالايي دارد که حدود ???ميلي گرم است.

? لوبيا چيتي
لاغري سريع با مصرف لوبيا چيتي-خوراک لوبيا چيتي با سس گوجه فرنگي کم نمک منبعي غني از کلسيم است،در نتيجه مصرف آن در لاغري سريع مفيد است. جدا از اين محتواي فيبر بالاي لوبيا چيتي به مدتي طولاني شما را سير و شکم شما را پر نگه خواهد داشت. يک کاسه کوچک لوبيا (تقريبا ??? گرم) ?? ميلي گرم کلسيم به بدن شما خواهد رساند.

? نخود فرنگي
لاغري سريع با مصرف نخود فرنگي-از خوردن ??? گرم نخود فرنگي پخته ?? گرم کلسيم به بدن شما خواهد رسيد و جدا از اين، مقدار مناسبي از منيزيم نيز دريافت خواهيد کرد که اين ? ماده با هم ميزان سوخت و ساز بدن شما را در حد متعادل نگه خواهد داشت.