کاندیدای مناسب برای کرایولیپولیز چه کسانی هستند؟

کرايوليپوليز براي چربي هاي موضعي انجام مي شود و افراد چاق با اضافه وزن بالا و چربي هاي عمومي زياد کانديداي مناسبي نيستند و اين گونه افراد مي توانند پس از کاهش وزن با رژيم درماني و ورزش از مزاياي اين سيستم بهره ببرند. همچنين کساني که دچار مشکلات کبدي مانند کبد چرب و يا بالا بودن آنزيم هاي کبد نيز نمي توانند از کرايوليپوليز استفاده کنند.
چند جلسه انجام کار نياز مي باشد؟
تعداد جلسات در افراد مختلف متفاوت مي باشد ولي در اکثر موارد براي هر ناحيه و با توجه به قطر چربي به ? تا ? جلسه نياز بوده و زمان مناسب بين جلسات ?? تا ?? روز مي باشد.
نتايج درماني به چه صورت مي باشد؟
معمولا مي توان از روش کرايو به تنهايي در درمان لاغري موضعي استفاده نمود ولي کارايي و رضايتمندي کامل و قابل قبولي نخواهد داشت. کساني که همراه با اين روش رعايت رژيم غذايي، انجام حرکات ورزشي زير نظر متخصص و استفاده از دستگاه الکتروليز را داشته اند نتايج چشمگيري را تجربه کرده و تقريبا ??? درصد راضي اند.
يکي از فاکتورهاي ضروري جهت کسب بهترين نتيجه انجام اين روش تحت نظارت تراپيست متخصص مي باشد. ريسک آسيب هاي ناشي از درمان توسط اپراتورهاي نابلد و غير متخصص بسيار بالا بوده و حتما قبل از اقدام براي استفاده از اين روش بايد مورد بررسي قرار گيرد.
آيا کرايوليپوليز مورد تاييد مجامع علمي است؟
اين روش در ايالت متحده آمريکا، اروپا، اقيانوسيه و آسيا به طور وسيع مورد استفاده و تاکنون صدها هزار نفر در سراسر جهان تحت درمان با اين روش قرارگرفته اند. اين روش مورد تاييد FDA و CE اروپا و وزارت بهداشت و درمان ايران مي باشد.
مزاياي کرايوليپوليز
هيچگونه عوارضي ندارد و کاملا بي خطر مي باشد.
هيچگونه دردي پس از کرايوليپوليز نداشته و نيازي به مصرف مسکن نيست.
تحت هيچ عنوان دوره نقاهت پس از لاغري ندارد بنابراين از فرداي روز کرايو مي تواند به زندگي طبيعي ادامه دهد.
چون اين روش بدون جراحي و ايجاد سوراخ در سطح پوست بدن است بنابراين هيچگونه عفونتي ايجاد نمي شود.
هيچگونه اسکار هاي جراحي (گوشت اضافه)‌ در سطح پوست ايجاد نمي شود.
در اين روش پوست دچار شلي و افتادگي نمي شود.