نحوه ی انجام عمل پرینورافی

در اين عمل پزشک با نزديک کردن ديواره هاي پشتي واژن آنها را به يکديگر وصل مي کند و با اين جراحي، واژن تنگ خواهد شد. طي اين عمل واژن فرد تنگ خواهد شد و مدت زمان انجام عمل حدود يک ساعت خواهد بود. اين عمل تحت بيهوشي عمومي و يا بي حسي موضعي انجام مي پذيرد. بهبودي بعد از عمل معمولا يک هفته طول مي کشد. اما بهتر است که تا يک ماه مقاربت انجام نشود.
اين عمل را مي توان بلافاصله بعد از زايمان انجام داد و با زدن چند بخيه توسط پزشک واژن تنگ خواهد شد. در غير اين صورت بايد جراحي پرينورافي جهت تنگي واژن انجام گيرد.
در صورتي که نياز باشد عمل پرينورافي همزمان با عمل لابياپلاستي انجام شود، مي توان اين دو جراحي را در يک روز همزمان با هم انجام داد.
بعد از عمل نيز، با رعايت نکاتي که توسط پزشک متخصص بيان مي شود مي توانيد به سرعت به بهبودي کامل برسيد.
امروزه جراحي هاي زيبايي فراواني به فيلد پزشکي ارائه شده است ، در ميان جراحي هاي زيبايي ، جراحي زيبايي واژن و دستگاه تناسلي بانوان بسيار طرفدار پيدا کرده است .
يکي از جراحي هاي زيبايي عمل زيبايي پرينورافي است ، عمل زيبايي پرينورافي جهت زيبايي واژن کاربرد دارد که ميتوان با استفاده از اين جراحي تنگ کردن واژن را انجام داد .
اين عمل يک نوع عمل ترميمي در نظر گرفته مي شود که به منظور کاهش سايز ورودي واژن صورت مي پذيرد. در برخي مواقع مي توان عمل لابياپلاستي را در جهت تکميل اين عمل انجام داد.