لیپوماتیک چیست و برای برداشت چربی چه مزایای دارد

عمل ليپوماتيک جديدترين دستگاه برداشت چربي هاي موضعي در دنيا است که توسط شرکت يورومي ابداع شده و در حال حاضر در بيش از 50 کشور دنيا در حال استفاده است.

اين دستگاه بر پايه تکنولوژي منحصر به فردي به نامN.I.L بنا شده است در اين تکنولوژي امواج اينفراسونيک که به خوبي در آب منتقل مي شود و فرکانس کمتر از 20 هرتز دارد به بافت چربي وارد مي شوند.

مزايا ي استفاده از امواج اينفراسونيک بر ساير روش هاي برداشت چربي چيست؟

در اين سيستم انرژي گرمايي از سر کانول خارج نمي شود لذا سوختگي ها و نکروزهايي که در محل ورود کانول در ليپوليز و امواج اولتراسونيک اتفاق مي افتاد در اين روش مشاهده نمي شود.

امواج اينفراسونيک موجب تحريک فيبرو بلاست ها به ساخت کلاژن مي شود که اين امر در کنار عدم ايجاد آسيب سپتوم ها توسط گرما و تروما موجب سفت شدن و جمع شدن پوست بعد از برداشت چربي با امواج اينفراسونيک مي شود.

عدم ايجاد نکروز و پرفوراسيون بافتي در صورت استفاده از امواج اينفراسونيک امکان برداشت چربي از تمام لايه هاي هيپودرم را فراهم نموده امکان بازگشت چربي را کمتر مي کند. قيمت ليپوماتيک

از آنجائي که امکان برداشت چربي از تمام لايه ها وجود دارد ناهمواري هاي پوستي که با ساير روش هاي برداشت چربي (نظير ليپوساکشن و ليپوليز)مشاهده مي شد در اين روش ديده نمي شود.
منبع: الو دکتر