دستگاههای لاغری

نده جهت چاقي موضعي به يکي از مراکز مراجعه کردم و بنا به توصيه مشاور مرکز تحت درمان با کرايو ليپوليز قرارگرفتم, بااينکه رژيم نگرفتم در 2 هفته اول 6 سانتي مترو در هفته سوم مجددا 3 ساتي متر ديگر کم کردم, هفته جهارم 2 سانتي متر- نگراني بنده اينست که آيا در هفته هاي بعد باز هم سايز کم خواهم کرد؟

آيا توصيه اي جهت نتيجه گرفتن بهتر نداريد؟

دوست عزيز,نگران نباشيد, اين دستگاه برخلاف دستگاهاي ديگر, هر چه بگذرد نتيجه کار بهتري خواهد داشت, ضمنا اوج اثرات کرايو ليپوليزدر عرض 4 ماه قابل مشاهده است. ضمنا شما از دستگاه کرايو ليپوليزساخت زلتيک آمريکا استفاده فرموديد يا اچ اس سي اس اسپانيا(human skin care system)؟

البته اثرات دستگاه کرايوليپوليز به طور کلي آهسته است و در بهترين حالت تا 26 درصد برروي سلولهاي چربي ودر پهلوها موثراست ولي اگر به دنبال نتايج سريع و شگفت انگيز هستيد بنده دستگاه اولترازد را توصيه مي کنم.

من در قسمت نظرات از دوستان محترم پرسش هاي زيادي در مورد کرايو ليپوليز داشتم که چون پرسش ها مشابه بود همه پرسش ها را در اين قسمت پاسخ مي دهم:

1- هزينه کرايو ليپوليز چه قدر است؟

پاسخ: بستگي به مرکز يا پزشک متغير است ولي به طور معمول 4 ميليون تومان جهت شکم, 2 ميليون تومان پهلو ها و 4 ميليون تومان ران ها مي باشد.

2- کدام مرکز در تهران , شمال يا ساير شهرستانها اين دستگاه را دارند؟

پاسخ: بنده از تمام مراکز اطلاعي ندارم و اگر هم داشتم چون قصد تبليغ ندارم از دادن نشاني آنها معذور بودم ولي با کمي جستجو در اينترنت يا استعلام از وزارت بهداشت ايران و يا تنها نماينده قانوني کرايو ليپوليز در ايران, شرکت پارس گروپ مي توانيد نشاني مراکز معتبر رابيابيد, ضمنا توجه داشته باشيد که با توجه به معروفيت و کارايي کرايو ليپوليز, بعضي مراکز ليزر سرد و يا دستگاههاي يونوفرزيس را به عنوان کرايوليپوليز معرفي مي کنند که از لحاظ مکانيسم ,کارايي و نتيجه کاملا متفاوتند.

3- آيا نوع تقلبي کرايو ليپوليز در ايران وجود دارد؟ چگونه نوع اصلي را از نوع تقلبي تشخيص دهيم؟آيا نوع ساخت کره جنوبي و يا انگلستان در ايران وجود دارد؟

پاسخ: دوستان محترم, نوع اصلي همراه با سرما وکيوم و مکش دارد و قسمتي که قرار است چربي هايش ازبين رود به داخل محفظه مکنده دستگاه کشيده مي شود وبه مدت 45 دقيقه در اين محفظه مکشي قرارمي گيرد. ولي نوع تقلبي تنها از چند پد فلزي ليزر سردکم توان تشکيل شده است و يا ازروش يونوفورزيس به جاي کرايوليپوليزيس استفاده مي کند وفاقد محفظه وکيوم مي باشد. که معمولا پدهاي فلزي سفيدرنگ به دور اعضاي مورد نظر فيکس مي شود ,تفاوت ديگر در ميزان سرماي ايجاد شده است ولي به طور کل بهترين مرجع وزارت بهداشت,درمان و آموزش پزشکي ايران است و بعد از آن تنها نماينده قانوني کرايو ليپوليزدر ايران شرکت پارس گروپ است که مي تواند به شما کمک کند, .در مورد نوع ساخت انگلستان و کره جنوبي بايستي عرض کنم تاکنون هيچ کمپاني کره اي يا انگليسي موفق به دستيابي به تکنولوژي ساخت کرايوليپوليز نشده است و فقط يکي از کمپاني هاي کره اي دستگاه يونوفرزيس(چند صفحه فلزي سفيد رنگ متصل به دستگاه) خود را به عنوان کرايوليپوليز معرفي مي کند که متاسفانه کرايوليپوليز نيست و نتايج درماني آن در مقايسه با دستگاه اصلي کرايوليپوليز ساخت اسپانيا و آمريکا ضعيف مي باشد و جهت حداقل نتيجه گيري با اين دستگاه حتما بايد با ساير روش هاي درماني مثل رژيم و يا ساير دستگاههاي لاغري ترکيب شود. در حاليکه دستگاه کرايوليپوليز اصلي ساخت آمريکا و اسپانيا نيازي به استفاده از ساير روش هاي درماني ندارد.