لاغری موضعی شکم با دستگاه

هيکلي متناسب داريد ولي در ناحيه شکم دچار چاقي موضعي هستيد و مي خواهيد هرچه سريعتر به لاغري شکم دست يابيد؟ با کمربند لاغري و ژل هاي موضعي به نتيجه اي نرسيده ايد؟ خواهان لاغري سريع هستيد و از روش هاي جديد اطلاعي نداريد؟ نگران نباشيد. اين مقاله سعي دارد که جديدتري روش هاي لاغري که براي لاغري موضعي شکم و ديگر جاهاي بدن به کار مي رود را برايتان تشريح کرده و به شما معرفي نمايد. با وجود اينکه رژيم غذايي مناسب و ورزش براي حفظ تناسب اندام بسيار اهميت دارند، بسياري از زنان از نتيجه زحمات خود راضي نيستند. با جراحي پلاستيک لاغري موضعي مي توانيد نتايجي را بدست آوريد که اغلب با کاهش وزن به تنهايي ميسر نيست. روش لاغري موضعي به شما کمک مي کند تا فرم بدن خود را بهبود ببخشيد و بدني متناسب داشته باشيد اين روش ها را مي توان براي لاغري موضعي غبغب و شکم و درمان و رفع سلوليت هم بکار برد.
کرايوليپوليز ( سرمادرماني)
کرايوليپوليز يک روش غيرتهاجمي براي از بين بردن چربي و لاغري موضعي است. در اين روش با سرد سازي سلول هاي چربي زيرجلدي عمل ليپوليز، شکستن سلول هاي چربي تحريک مي شود، بدون اينکه بافت هاي مجاور يا پوست آسيب ببينند. کرايوليپوليز براي کاهش چربي در نواحي مشخص بدن بکار مي رود و بيشتر براي کاهش چربي در شکم و پشت استفاده مي شود. کرايوليپوليز راه حل دائمي براي از بين بردن چربي نيست. با وجود اينکه اين روش باعث کاهش سلول هاي چربي مي شود، نمي توان مانع از افزايش اندازه سلول هاي چربي باقي مانده شود، بنابراين افراد بايد از طريق ترکيب رژيم غذايي و ورزش يا جلسات کرايوليپوليز بيشتر کاهش چربي خود را حفظ کنند. روش کرايوليپوليز زمان بهبودي يا عوارض جانبي بسيار اندکي دارد. پس از جلسه درمان، چربي در طول يک دوره دو تا چهارماهه شکسته مي شود و منجر به از بين رفتن چربي و لاغري موضعي مي شود که کاملا طبيعي به نظر مي رسد.
دستگاه کويتيشن آر اف (RF Cavitation)
Untitled

روش لاغري موضعي با دستگاه کويتيشن (کاويتاسيون) آر اف قديمي ترين روش هاي لاغري موضعي غيرتهاجمي است. روش هاي لاغري موضعي طرفداران زيادي دارند. اين محبوبيت به دليل اهميتي است که براي شکل ظاهري بدن خود قائل مي شويم. در گذشته، در حدود 20 سال پيش، هر کسي که به دنبال روش هايي براي لاغري موضعي مي گشت، تنها روش هاي تهاجمي مثل ليپوساکشن را بايد در نظر مي رفت. اما در دهه ي 1980 دستگاه کويتاسيون آر اف براي اولين بار عرضه شد و باعث شد که بيماران روش هاي جراحي زيبايي تهاجمي را کنار بگذارند. ورزش و رژيم غذايي سالم براي مسير رسيدن فرد به شکل ظاهري مناسب را هموار مي کنند، اما در بسياري از اوقات بنا به دلايل مختلف اين دو روش کافي نيستند. در اين جا است که روش هاي درماني غيرتهاجمي لاغري موضعي مثل کويتاسيون آر اف به کمک مي آيند.
با تاباندن موج هاي الکترومغناطيسي راديو فرکانس راديويي از طريق پوست و به انباشت هاي سلوليت اضافي ، مولکول هاي چربي گرم مي شوند و سپس شکسته و تبديل به موادي مي شوند که سپس در جريان خون جذب مي شوند و از طريق سوخت و ساز نرمال از بدن خارج مي شوند. مي توان درمان با دستگاه کويتيشن (کاويتاسيون) آر اف را با تاباندن انرژي مادون قرمز انجام داد که به سفت شدن پوست ناحيه مورد نظر کمک مي کند. روش کويتاسيون آر اف اولين نوع از روش هاي درماني غيرتهاجمي لاغري موضعي است. از آن زمان عرضه اين روش به بعد، فن آوري هاي ديگري مثل ليزر و فراصوت به همين منظور به کار گرفته شدند. با وجود اينکه روش هاي درماني که فن آوري هاي جديدتري را در برمي گيرند نتايج بهتري را عرضه مي کنند، اين روش هنوز بهترين عملکرد را دارد. افراد تأمين کننده دستگاه هاي لاغري موضعي به شکل پيوسته قابليت هاي جديدي را به وسايل کويتاسيون آراف اضافه کرده اند و آن را بهبود بخشيده اند. به همين دليل، روش هاي لاغري موضعي فرکانس راديويي کنوني نسبت به قبل موثرتر است و درد کمتري دارد.