عوارض و سوالات کرایولیپولیز

در هنگام درمان چه حسي وجود دارد ؟
در دقايق اول کار با دستگاه شما فشار و سرما روي ناحيه تحت درمان احساس ميشود. اين حس به مرور زمان کمرنگ تر مي شود. بسياري از مردم حين درمان به مطالعه مي پردازند، با لپ تاپ کار مي کنند و يا حتي چرت مي زنند!

مدت زمان درمان در هر ناحيه چگونه است ؟
مدت زمان درمان در هر ناحيه متناسب با تحمل بيمار و نوع بافت چربي و حساسيت پوست هر شخص بين 45 دقيقه تا 75 دقيق متفاوت است.

آيا مي توان پس از درمان به انجام فعاليت هاي روزانه پرداخت ؟
اين روش غير تهاجمي است و در طول درمان به هيچ عنوان از سوزن ، بخيه ، تيغ يا … استفاده نميشود . پس به راحتي بعد از استفاده از دستگاه مي توانيد به سراغ کارهاي روزمره خود برويد. برخي از افراد پس از اتمام درمان مقداري قرمزي، کبودي سطحي، خارش و يا سوزش در ناحيه تحت درمان و همچنين بي حسي و کرختي را در موضع احساس مي کنند که برخي از اين موارد به سرعت و برخي ديگر پس از گذشت يک هفته رفع مي شوند.

نتايج درمان چيست؟
نتايج درمان با کاهش قابل توجه چربي ها در ناحيه تحت درمان قابل مشاهده است. پس از اتمام اولين جلسه درمان براي حصول نتايج بهتر مي توانيد از درمان هاي مکمل مانند مزوتراپي ، RF، کربوکسي تراپي استفاده نمود ويا تعداد جلسات را افزايش داد. معمولا افراد با يک جلسه نيز نتيجه مطلوب را مشاهده مي کنند.

چه موقع نتايج درمان قابل مشاهده است؟
شما مي توانيد بعد از گذشت 3 هفته از درمان به تغييرات را مشاهده کنيد و بعد از دو ماه نتايج مشهودي را شاهد هستيد. اما بدن شما کماکان پروسه دفع چربي را تا 4 الي 6 ماه بعد از درمان ادامه مي دهد.

در اين روش چند جلسه درمان احتياج است؟
غالبا پس از يک بار درمان کاهش مقدار قابل توجهي از چربي را در ناحيه تحت درمان شاهد هستيد اما اگر مايل باشيد تا چربي بيشتري را کاهش دهيد مي توانيد به جلسات اضافه کنيد.

افراد مناسب براي درمان کرايوليپوليز چه کساني هستند؟
بهترين افراد براي اين روش درماني، افراد با چاقي هاي موضعي هستند. چاقي هاي موضعي در نواحي نظير شکم،پهلو، پشت ،ران مناسب مي­باشد و براي چاقي عمومي مناسب نيست.