سوزاندن چربی شکم

در بدن انسان بافت چربي به صورتي که از حد طبيعي خود انباشته شود فرد را اصطلاحا چاق مي گويند . به دليل انباشته شدن بيش از حد بافت چربي باعث از دست بعضي از شاخص هاي سلامتي و حتي کم شدن عمر و کاهش کيفيت زندگي مي شود. دلايل متنوعي بر علل چاقي توسط پزشکان ارائه شده است اما مهمترين دليل آن تمايل بيش از اندازه بدن ما به ذخيره انرژي به صورت چربي و به اصطلاحي خوردن زياد است. اما اين يک مشکل جدي براي يک فرد مي باشد و بيشتر کساني که با چاقي مبتلا شده اند احساس ناراحتي مي کنند و درصدد رفع اين معضل مي باشند به همين منظور در اين قسمت از سايت سلامت آکاايران چند راه براي آب کردن شکم و سوزاندن چربي شکم به شما آموزش مي دهيم و با رعايت اين نکات چربي هاي اضافي بدن شما از بين رفته و دوباره اندامي عادي خواهيد داشت.
لاغري شکم
چاقي شکم
اگر احساس مي کنيد که شکمتان بزرگ شده است و کمربند اذيتتان مي کند ممکن است در نتيجه ي جمع شدن هواي بيش از اندازه در روده ها باشد. براي کاهش تشکيل هواي زياد در اين بخش و صاف تر شدن شکم بايد از مصرف مواد غذايي حاوي قندهاي غيرقابل هضم بپرهيزيد. توصيه مي کنيم مصرف کلم ها مانند کلم برگ، گل کلم، بروکلي، پياز، نخود، خيار، حبوباتي مانند عدس، لوبيا قرمز و غيره را کاهش دهيد. از نوشيدن آب گازدار، نوشابه ها و تمام نوشيدني هاي گازدار ديگر بپرهيزيد. تا حد امکان از جويدن آدامس بدون قند نيز خودداري کنيد؛ چون حاوي شيرين کننده هايي هستند که در لوله ي گوارش تخمير مي شوند.
در زير به نکاتي که باعث کوچک تر شدن شکم مي کند اشاره مي کنيم :
قطع مصرف هله هوله
دکـتر "لزلي بونسي" از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکي اظــهار مي دارد: "بسياري از آبنباتها و اسنکها شامل گـليسـيرين و شــکر بالايي هسـتند. در معده به طور کامل هضم نمي شوند و اين امر سبب مي شود که شکم شما نفخ کند."
بدويد (در حدود 2 کيلومتر)
دکتر "ديانا تيلور" از دانشگاه کاليفرنيا، ايالت سنفرانسيسکو، بخش حفظ سلامتي معتقد است که: "ورزش هاي سنگين، فشار و تنش فراواني را بر روي بدن شما وارد مي آورند و همين امر موجب مي شود که عضلات براي مدت زمان طولاني نرم و سست باقي بمانند. اما نرمش ملايم و متعادل (مثل يوگا و پياده روي) به آب شدن چربيها سرعت مي دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتري حل مي کند."