روش های مکمل کرایولیپولیز چیستند؟

کرايوليپوليز جديدترين و پيشرفته ترين روش غير تهاجمي در درمان لاغري موضعي مي باشد که به طور موثر چربي و سلولهاي چربي را در منطقه تحت درمان حذف مي کند. اين سلولهاي چربي (آديپوسيت ها) به سرما بسيار حساس بوده ولي بافت هاي اطراف آن مثل عروق خوني، اعصاب محيطي، ‌ملانوسيت ها و فيبروسيت ها خيلي کمتر به سرما حساس مي باشند و اين خصوصيت باعث از بين رفتن چربي بدون خراب شدن بافت هاي اطراف مي شود. سلولهاي چربي سرما ديده، دستخوش پديده آپپتوزيس مي‌گردند. در واقع آپپوزيس مرگ برنامه‌ريزي شده سلولهاي چربي است که موجب شکسته شدن سلول هاي چربي و سپس جذب توسط مايع لنفاوي شده و حداکثر تا دو ماه تخليه چربي انجام مي‌پذيرد. در نتيجه لاغري و کاهش سايز بوجود آمده و در اين بين پوست بدن زمان کافي داشته تا خودش را جمع کند و کمتر دچار شلي و افتادگي شود.
روش هاي مکمل کرايوليپوليز چيستند؟
توصيه تمام متخصصين براي بهتر نتيجه گرفتن از کرايوليپوليز انجام حرکات ورزشي بعد از استفاده از دستگاه مي باشد. حرکات ورزشي به دفع بيشتر چربي هاي آزاد شده در اين روش کمک بسياري مي کند. اما هر ورزشي نمي تواند نتيجه مطلوب را ايجاد کند. بسته به ناحيه اي که کرايوليپوليز بر روي آن انجام گرفته است برنامه ورزشي متفاوت خواهد بود که لازم است تحت نظر متخصص ورزش باشد تا کاهش سايز مورد نظر حاصل گردد.
بر اثر مرگ سلولهاي چربي ميزان زيادي مواد زايد در خون آزاد مي گردد. دفع اين مواد بر عهده کليه ها خواهد بود. جهت سرعت بخشيدن و کاهش فشار وارده بر کليه ها استفاده از دستگاه الکتروليز (Body Detox) پس از کرايوليپوليز بسيار حائز اهميت است.