جراحی چاقی

پيکرتراشي بدن با آخرين متد روز دنيا بدون بازگشت وبيهوشي با دستگاه ليپوماتيک sp6. مورد تاييد FDA آمريکا
همچنين از چربي خارج شده مي توان جهت افزايش حجم لبها و خط خنده استفاده نمود.
روش ليپوماتيک ليپوساکشن lipomatic liposuction در مقايسه با ليپوليزر کبودي کمتري ايجاد ميکند زيرا ليپو ليزر براي ايجاد سفتي پوست سوختگي مصنوعي ايجاد ميکند که همين artificial burningباعث سوختگي و کبودي پوست ودرد بسيار بعد از عمل مي شود در صورتي که ليپوماتيک ليپوساکشن(lipomatic liposuction-ultrasonic liposuction-infarsonic liposuction)با امواج هدفمند که براي سلولهاي چربي هستند عارضه کمتري دارد.

مقايسه روشهاي مختلف ليپوساکشنliposuction
يکي ديگر از محاسن ليپوماتيک ليپوساکشن lipomatic liposuctionاين است که در طول عمل گرما توليد نميکند گرما ( که در روشهاي ديگر مثل ليپوليزر)ميتواند باعث سوختگي و ناراحتي و درد بعد عمل و احتمال ايجاد لخته خوني blood clotشود .

ليپوماتيک ليپوساکشن :
روش ليپوماتيک ليپوساکشن به روز ترين و آخرين متد علمي ليپوساکشن بدون جراحي در دنيا ميباشد که تائيديه سازمان FDA آمريکا را نيز دارد.
در اين روش توسط امواج اينفراسونيک (HTZ-20) ابتدا سلولهاي چربي شکسته, سپس توسط حرکت سه بعدي کانولا تخليه مي شوند. اين دستگاه لبپوماتيک ليپوساکشن با توجه به اينفراسونيک بودن به صورت هوشمند عمل کرده و در صورت تماس با عروق خوني حرکت دستگاه لبپوماتيک ليپوساکشن متوقف مي شود که به علت همين عامل مجوز FDA دريافت نموده است .
از اين روش جهت خارج سازي چربي بدون برش جراهي در نواحي شکم, پهلوها, پشت, چانه و گردن, بازوها, ران, باسن, زانو و ساق پا استفاده مي شود .
محاسن اين دستگاه sp6 که آخرين ورژن دستگاه موجود در دنيا مي باشد :

1- عدم امکان آمبولي چربي
2- حرکت سه بعدي کانولا ليپوماتيک ليپوساکشن: با توجه به اين حرکت سه بعدي نسبت به دستگاههاي ديگر (ليپوليزر) که دو بعدي مي باشند تخليه بهتر و يکنواخت تر چربي زير جلدي و در نتيجه زيبايي و طبيعي تر بودن پوست بعد از ليپوماتيک ليپوساکشن را سبب مي شود .
3- حرکت سه بعدي کانولا ليپوماتيک ليپوساکشن باعث تحريک کلاژن سازي در ناحيه مورد نظر مي شود که در نتيجه در جمع شدن و سفت شدن پوست تسريع ايجاد مي کند.
4- امواج اينفراسونيک دستگاه ليپوماتيک ليپوساکشن باعث بي حسي موضعي و ليز شدن سلولها مي شود که در نتيجه در زمان جراحي و بعد آن راحتي بيمار را سبب مي شود .
5-با توجه به استفاده از امواج اينفراسونيک, بي ضرر بودن اين امواج براي بدن ادم (ورم) و آسيب موضعي بسيار کمتري نسبت به روشهاي ديگر ايجاد مي کند .
6- دوران نقاهت بسيار کم براي بيمار بعد از ليپوماتيک ليپوساکشن
7- دسترسي و عملکرد بالا در نواحي فيبروزه و سفت توسط دستگاه ليپوماتيک ليپوساکشن sp
8- توانايي عملکرد در نواحي زانو و ساق پا توسط دستگاه ليپوماتيک ليپوساکشن sp6
9-سيستم محافظتي دستگاه ليپوماتيک ليپوساکشن باعث حفاظت از سه بافت مهم شامل عروق اعصاب و عضله ميشود, کانولاي ليپوماتيک ليپوساکشن با حرکت نوساني 600 بار در دقيقه چربي ها را (break down)شکسته و بصورت امولسيون در اورده و سپس دستگاه ليپوماتيک ليپوساکشن انرا خارج ميکند.