جراحی زیبایی واژن از نگاه دانشگاه زنان و زایمان آمریکا

امار عمل زيبايي و درماني تنگ کردن واژن چند سالي است در کشور ما مانند ديگر جراحي هاي زيبايي بيشتر شده. اگر چه تبليغاتي که براي اين نوع عمل انجام مي دهند که باعث بيشتر شدن لذت جنسي مي شود اما با توجه به مطالعه و تحقيقي که روي ??? زن بعد از اين عمل ها در بيمارستان هاي دولتي مشهد صورت گرفت ?? درصد حتي از کاهش لذت جنسي خبر دادند.
گشادي واژن واژينوپلاستي لابياپلاستي عمل زيبايي واژن زيباسازي ناحيه تناسلي زنان وزايمان زناشويي جراحي زيبايي واژن تنگي واژن و عدم دخول تنگي واژن و زايمان طبيعي تنگي واژن و درد تنگي واژن زنان تنگي واژن زن تنگي واژن بعد از سزارين تنگي واژن بعد از زايمان تنگي واژن با گياهان دارويي تنگي واژن با آب انار تنگي واژن جراحي زيبايي واژن از نگاه دانشگاه زنان و زايمان آمريکا
آيا دانشگاه هاي معتبر زنان و زايمان آمريکا عمل تنگ کردن واژن را تاييد مي کنند؟
واژينوپلاستي و لابياپلاستي چيست و چه تاثيري دارد
به نقل از مردمان: واژينوپلاستي عمل جراحي است که براي سفت کردن واژن هايي که بخاطر زايمان يا بالا رفتن سن گشاد شده اند انجام ميگيرد. بعضي جراحان ادعا دارند که اين عمل حتي حساسيت اين ناحيه را نيز بالا ميبرد، ادعايي که دانشگاه امريکايي زنان و زايمان به شدت با آن وارد چالش شده اند.

با اينکه حقيقت دارد که بافتهاي واژن ميتوانند کشيده شوند، اما جمع کردن بافت واژن از طريق عمل جراحي بالا بردن واکنش جنسي را تضمين نميکند زيرا ميل، تحريک و ارضاي جنسي بسيار پيچيده و مسئله اي شخصي است که وابسته به عوامل احساسي، معنوي و ميان فردي است. علاوه بر اين، حساسيت جنسي به طور خودکار منجر به لذت نميشود، بلکه به درد منجر ميشود.
لابياپلاستي که جراحي پلاستيک بر روي لابيا (لبهاي اطراف واژن) است ميتواند به تنهايي يا همراه با واژينوپلاستي انجام شود. اين جراحي ميتواند بر روي لب بزرگ يا لب کوچک اندام تناسلي انجام گيرد. لابياپلاستي اندازه و شکل لابيا را تغيير داده و ميتواند آنها را کوچکتر کرده و يا تقارن بين آنها را اصلاح کند.
جراحي ترميمي درمقابل جراحي پلاستيک

براي تصميم گيري درمورد اينکه واژينوپلاستي انجام دهيد يا لابياپلاستي، خيلي مهم است که تفاوت بين جراحيهاي ترميمي و پلاستيک را بدانيد.
جراحي ترميمي عملکرد يک عضو از بدن را تقويت کرده درحاليکه جراحي پلاستيک زيبايي يک آناتومي طبيعي را بهبود ميبخشد. بعنوان مثال بيني را در نظر بگيريد: جراح ميتواند حفره هاي داخلي بيني را براي بهبود وضعيت تنفس فرد بازسازي کرده و يا براي بهبود ظاهر شکل آن را تغيير دهد.
اين تمايز مهمي است زيرا دانشگاه امريکايي زنان و زايمان، جراحيها و نتايج را براي برطرف کردن مشکلات عملکردي مثل بي اختياري ادرار ارزيابي ميکنند. اما اين دانشگاه درمورد جراحي زيبايي واژن بخاطر خطرات و فقدان اطلاعات پزشکي کافي محتاط تر برخورد ميکند.
بعنوان مثال بعضي عمل هاي واژينوپلاستي ابتدا بعنوان جراحي ترميمي براي ترميم نواقص مادرزادي درصورت بدشکلي واژن ايجاد شد تا دختر بتواند به طور طبيعي ادرار، عادت ماهيانه و عمل جنسي داشته باشد.