3 غذای معجزه گر برای کوچک کردن شکم بزرگ و پر چربی

تحقيقات جديد نشان مي دهد که اين غذاها مي توانند در کوچک شدن دور کمر افراد موثر باشند و در نتيجه منجر به سلامتي بيشتر آنها شود.
وجود چربي اضافي در اطراف کمر که باعث اضافه وزن هم مي شود ضمن اينکه ظاهر ناخوشايندي دارد شما را مجبور به خريد شلوار جين بزرگتر نيز مي کند.
شکم يا احشايي که پر از چربي شده اند و اطراف خود را احاطه شده از چربي مي بينند، افزايش خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و ديابت نوع 2 را در پي دارد.

مواد غذاي عالي براي لاغري موضعي شکم
ورزش به همراه کاهش کالري اضافي ناشي از چربي ، براي لاغر شدن معده شما ضروري هستند. اما تحقيقات جديد نشان مي دهد که بعضي از غذاها ممکن است بدون ورزش زياد دور کمر شما را کوچک کنند و معجزه آسا باشند.
روش انقلابي رژيم آب کردن شکم (Belly Melt Diet) به صورت علمي توضيح مي‌دهد که چرا يک خواب شب خوب به کاهش وزن شما کمک مي‌کند و چگونه خوردن غذاي مناسب در زمان مناسب مي‌تواند نياز بدن شما به روغن و طعم را برطرف کرده و هوس خوردن را در شما سرکوب کند. بعلاوه غذاهاي خاص از بين برنده شکم مي‌توانند به خواب بهتر و کاهش وزن هم کمک کنند.
اين غذاهاي سالم در رژيم آب کردن شکم به صورت وعده‌هاي غذايي و دستور پخت قرار گرفته‌اند، اما شما مي‌توانيد از آن‌ها به شکلي که خودتان دوست داريد در رژيم غذاييتان استفاده کنيد. اين غذاها را بخوريد تا خواب بهتري داشته باشيد، وزن بيشتري کم کنيد، و شکم خود را آب کنيد. به شما مي‌گوييم که چطور شروع کنيد!

_ ماهي
يک روز ديگر و يک تحقيق ديگر درباره فوايد خوردن ماهي و دليل خوب براي خوردن آن. ما از مطالعات روي جانوران مي‌دانيم که اگر رژيم غذايي فقير از امگا ? باشد، ريتم طبيعي غده پينه‌آل (غده صنوبري شکل به اندازه نخود فرنگي که در مرکز مغز قرار دارد) مختل مي‌گردد، و ترشح ملاتونين، يعني هورمون خواب دچار تغيير مي‌شود. اگر برنامه غذايي تان کمبود امگا 3 داشته باشد در اين صورت در زمان‌هاي طبيعي استراحت خود نمي‌خوابيد و در نتيجه بيدار مي مانيد.
از سوي ديگر، تغذيه غني از امگا ? مي‌تواند باعث افزايش سلامت قلب و کاهش خطر زوال عقل، و بهبود سلامت عمومي شود. در رابطه با کاهش وزن، بسياري از غذاهاي حاوي امگا ? غني از پروتئين هستند و تحقيقات بسياري نشان مي‌دهند که پروتئين باعث احساس سيري مي‌شود. حتي کالري بيشتري هم براي هضم و جذب پروتئين به نسبت چربي و کربوهيدرات سوخته مي‌شود.