ويژگي کویتیشن چیست

درمان بدون نياز به بيهوشي و غير تهاجمي
• آسان و راحت ، بدون درد ، بدون ايجاد اسکار
• اثر بخشي در عين امنيت و سلامت کامل
• زمان درمان کوتاه (۱۵الي ۲۰دقيقه) و نيز زمان بقاي اثر درماني بالا
• بهره گيري از گزينه هاي پالس مکانيزه براي راحتي درمان
• قابليت درمان چربي هاي موضعي بازوها ، شکم ، کمر ، بالاي ران ، داخل ران ها ، پشت زانو

RF (راديوفرکوئنسي)
اين روش همانطور که از نامش پيداست بااستفاده ازامواج فراصوت (همان امواج مايکروفر يا سونوگرافي ) البته بافرکانس خاص ايجاد گرما وتحريک سلولي کرده و باعث افزايش ساخت وسازدرسلولهاي پوست و سوخت وسازدرسلولهاي چربي ميشود.نتايج حاصله افزايش سفتي وحالت ارتجاعي پوست وکاهش افتادگي آن و دربافت چربي با کاهش مقدار آن همراه است.البته ميزان پاسخ دهي به ژنتيک پوست وچربي ،تعداد و فاصله جلسات انجام آن برميگردد.اين روش برکاهش پهناي ترکهاي پوست نيز(که حاصل از بارداري يا چاق ولاغرشدن ميباشد)تاًثير بسيارخوبي دارد

کربوکسی تراپی به معنای تزریق گازکربنیک زیر پوست است
کربوکسی تراپی چیست؟
کربوکسی تراپی به معنای تزریق گازکربنیک زیر پوست است، به این صورت که هنگامی که تزریق می شود چون گاز کربنیک گازی است که بدن باید آن را دفع نماید ، به همین علت هموگلوبین اکسیژن را رها کرده تا گاز کربنیک را گرفته و از محیط خارج نماید و این موجب خواهد شد که سیلاب اکسیژن درمنطقه ایجاد شود و سلول ها از آن استفاده کنند، دوم آن که سلول های فیبروبلاست را تحریک می کند که این ها تولید کلاژن نموده و موجب کشیدن پوست می شود.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، این روش دارای تاییدیه FDA میباشد و تا کنون عارضه خاصی گزارش نشده است.در این روش مختصر درد وسوزش درمحل تزریق ایجاد میشود که موقت بوده و بلافاصله برطرف میشود.

تنها مراقبت این روش عدم استفاده از سونا و جکوزی و حمام تا حدود ۴ ساعت میباشد. از این روش معمولا درکنار روشهای دیگرمانند مزوتراپی ، کاویتیشن و رادیوفرکوئنسی جهت تاثیربهتر استفاده میشود.

یکی از استفاده های آن در زیبایی است به این ترتیب پوست هایی که شل شده و افتاده اند را ترمیم می کند، دیگری برای صاف کردن خط های حاملگی و خط های چاقی ران ها کاربرد دارد.
اما آن چیزی که در درماتولوژی حائز اهمیت است بهبود اگزما در طی چند جلسه می باشد. به خصوص در اگزماهایی که مرتب عود پیدا می کند، بسیار تاثیر گذار است. یکی دیگر از اثرات آن درمان دردهای روماتیسمی است.
این درمان با درنظر گرفتن ناحیه مورد نظر طی جلسات مکرر انجام می پذیرد. برای مثال صورت
هرماه یک بار و بدن هـفته ای دوبار انجام می شود. طول مدت درمــان و تعداد کل جلسات در
موارد مختلف متفاوت است.

مزایا :
•درمان منحصر به فرد برای رفع ناهمواری های پوست
•سرپایی و بدون دردسر