نحوه انجام کرایولیپولیز

موضع درمان را انتخاب ميکنيم. معمولا ناحيه شكم به دو منطقه اطراف ناف تقسيم مي شود.ميتوان افقي يا عمودي سري دستگاه را روي آن منطقه قرار داد.با شروع مکش چربي هاي بدن بين دو صفحه خنک کننده دستگاه کشيده مي شود. احساسي که در بيمار پديدار مي شود فشار و مکش مي باشد. مدت زمان کار با دستگاه يک ساعت و يا کمي بيشتر و متناسب با نياز تعيين مي شود.
در دقايق اول کار با دستگاه فشار و سرما حس مي شود.. اين حس به مرور زمان کمرنگ تر مي شود. بسياري از افراد حين درمان به مطالعه مي پردازند، با لپ تاپ کار مي کنند و يا حتي به خواب ميروند!!!!!!!!!!!
اين روش کاملا غير تهاجمي است بنابراين به راحتي بعد از استفاده از دستگاه مي توان فورا به سراغ کارهاي روزمره رفت. بعضي افراد پس از درمان قرمزي، کبودي سطحي، حس خارش و يا سوزش، بي حسي و کرختي را در موضع احساس مي کنند که اين موارد به سرعت رفع مي شوند.
بعد از گذشت 3 هفته از درمان به سرعت تغييرات مشاهده ميشود. بعد از دو ماه نتايج شگفت آوري را شاهد ميشويم. بدن کماکان پروسه دفع چربي را تا 4 الي 6 ماه بعد از درمان ادامه مي دهد.
نيازي به هيچ گونه قرص و يا مواد مکملي نيست. همچنين احتياجي به رژيم و نرمش نيست.
کرايوليپوليز داراي تاييديه FDAبراي پهلوها و شکم است و ايمني و موثر بودن بودن روش درمان نيز به اثبات رسيده است. بعد از جلسه درمان احتياجي به استراحت نيست اما گاهي بيماران تجربه درد و ناراحتي موقتي را حس مي کنند. عوارض جانبي شامل قرمزي، کبودي، ورم، حساسيت به لمس، گرفتگي عضلات، خارش، سوزش و بي حسي است. بي حسي ممکن است تا چند هفته بعد از درمان نيز ادامه داشته باش
هزينه درمان متناسب با موضع، تعداد جلسات مورد نياز و هدف نهايي شما متغير است.

نکته :
اگه کسي کرايوليپوليز را انجام بده حتما بايد 2 ماه صبر کنه تا نوبت بعدي را انجام بده چون تا 2 ماه کاهش سايز اتفاق ميافتد.