تالگو نور

 آغاز اهداف و تاسيس اين برند تالگو از سال 1946 برمبناي توليد محصولات آرايشي و درماني با استفاده از جلبک ( مغذي ترين ماده اوليه در درياها براي پوست ) بوده و ثبت آن در سال 1968 به انجام رسيد. کارخانه توليد محصولات تالگو THALGO در راکبرن فرانسه قرار گرفته و متشکل از گروهي متخصصان و پزشکان معتبر، در حال فعاليت و تحقيقات درباره انواع محصولات آرايشي و دارويي است.

محصولات تالگو فرانسه : دريا منبعي از زيبايي هاست و اين گروه تلاش دارند تا با محصولاتي دريايي براي پوست که ماده اوليه آنها فقط از انواع جلبک ها و گياهان دريايي که منشا گياهي و طبيعي دارند، موجب تاثير گذاري بالا و طولاني مدت توليداتش در همه افراد شود. تجربه و افتخارات برند تالگو در طي اين نيم قرن برگرفته از دريا و خواص منحصر بفرد آن است که باعث شده تا اين گروه در مقام اول ارائه دهنده هاي درمان هاي بين المللي spa در جهان قرار بگيرد. در حال حاضر برند تالگونور نامي شناخته شده در بازار جهاني است و مختص به محصولات زيبايي دريايي براي پوست است.
 
اين کمپاني محصولات و مکمل هاي تغذيه اي بر پايه ترکيبات دريايي را در بيش از 90 کشور جهان عرضه مي کند.
 
تالگو برند محبوب محصولات زيبايي و مراقبت از پوست است و يک عبارت مشتق شده از سه کلمه تالسوتراپي( آب درماني) الگ (جلبک درماني)و اوشن( اقيانوس) استعاره زندگي بخش دريا که راز زيبايي است و باعث پرشدن ذخيره مواد معدني و بازسازي و احياي مجدد لطافت و شفافيت پوست مي شود و با خاصيت آرامبخشي و تامين رطوبت و با حفظ قدرت و مقاومت مجدد باعث ليفتينگ جوانسازي و رفع چين و چروکهاي سطحي و عمقي پوست مي شود.
 
استفاده از تالگو به حفظ زيبايي و جواني پوست شما کمک بسزايي مي کند. اين محصولات توسط کمپاني معتبر تالگو در کشور فرانسه توليد مي شوند و به کشور ما صادر و در اختيار شما عزيزان قرار داده مي شود.