افزایش حجم و زیبایی لب و سینه ها،لاغری موضعی به روش طبیعی و مدرن

اين روش درماني طبيعي، راحت و بي خطر براي کاهش وزن و سايز اندام و ايجاد چاقي و لاغري موضعي است که به شما کمک مي کند به طور طبيعي وزنتان را کاهش دهيد و چربي هاي تجمع شده اضافي در دست و ران پا و غيره را بر طرف کنيد. در روش کاهش وزن با استفاده از طب سوزني ميل شما براي غذا کاهش مي يابد و به شما کمک مي کند بر مقدار غذايي که مي خوريد کنترل داشته باشيد. البته ورزش کردن و رژيم هاي غذايي مناسب و يا مکمل هاي غذايي چربي سوزي و فيبردار نيز انتخابي خوب و سالم براي کاهش وزن و تناسب اندام در کنار طب سوزني هستند.

روش کاهش وزن به وسيله طب سوزني و روش کت گوت براي انواع چاقي و خصوصا براي کساني که اندامي متناسب و کشيده مي خواهند و نيز باستي چربي هاي موضعي مثل باسن، ران پا،شکم و پهلو و سينه ها از بين برود، بسيار موثر است. راهها و روش هاي مختلفي براي کاهش وزن وجود دارد اما کاهش وزن با طب سوزني داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است. اين روش بي خطر و آسان است و هيچ گونه واکنش نامساعد براي بدن به همراه ندارد. روش کاهش وزن با استفاده از طب سوزني با ديگر روش هاي کاهش وزن مانند استفاده از قرص و دستگاه و... متفاوت است.

کاهش وزن با قرص معمولا براي مدت مشخصي موثر است ولي استفاده از طب سوزني با تاثير گذاري بر عوامل داخلي بدن موجب مي شود بدن بيمار از درون عملکرد خودش را تنظيم کند و سوخت و ساز بدن براي تناسب و تعادل وزن بيشتر شود. به همين دليل به طور کلي پس از پايان دوره درمان فرد معمولا تا مدت هاي زيادي چاق نخواهد شد و چربي هاي موضعي نافرم هم شکل نمي گيرند.

در سالهاي اخير کاهش وزن و تناسب اندام به روش طب سوزني مورد توجه دانشمندان کشور هاي مختلف قرار گرفته است و به عنوان روشي سالم براي کاهش وزن و حذف چربي هاي موضعي با بيشترين تاثير و خصوصا براي درمان چاقي ناشي از اختلال عملکرد غدد تيروئيد و هيپوفيز و ... شناخته شده است و داشتن تغذيه مناسب و يا استفاده از مکمل هاي غذايي براي عملکرد غدد در کنار طب سوزني براي بعضي از افراد لازم مي باشد. کاهش وزن و لاغري با استفاده از طب سوزني به سرعت چربي اضافي را از بين مي برد و با سفت کردن پوست، چروک ها و شل شدگي پوست را از بين مي برد و هيچ گونه تاثير منفي بر روي سلامتي ندارد.

زيبايي و جوانسازي پوست و حذف چروک هاي عميق پيشناني و خط خنده و دور چشم با روشهاي طبيعي:همانطورکه دوره هاي درماني مربوط به زيبايي و جوانسازي پوست صورت بيش از پيش به سمت استفاده از مواد غير شيميايي و درمانهاي طب سنتي،تزريق بوتاکس و دستگاه هاي ليزر متمايل مي‏شوند،زنان در نمايشگاهي به نام "دنياي زيبايي ژاپن" صف کشيده بودند تا طب سوزني زيبايي صورت را امتحان کنند. آقاي تاکشي کيتاگاواي متخصص طب سوزني مي گويد: فرو کردن سوزنهاي نازک در صورت، قدرت طبيعي التيام بخشي پوست را تقويت و جوانسازي صورت را انجام مي دهد.

درمان با طب سوزني

آقاي تاکشي کيتاگاوا، متخصص طب سوزني مي گويد: "طب سوزني زيبايي يک روش پزشکي يا عمل جراحي نيست. ما در اين روش از قابليت هاي درماني که ارگانهاي بدن هر شخص به طور طبيعي دارد بهره مي گيريم و عامل اصلي نازيبايي پوست صورت را بر طرف مي کنيم و همانطوري که ميل عموم مردم به درمان (زيبايي طبيعي) و بدون عارضه گرايش دارد، روش طب سوزني به خوبي مورد قبول مردم ژاپن به خصوص خانم ها مي ‏شود.

با توجه به اينکه با فروش بالغ بر ?? بيليون دلار تنها در يک سال اخير، ژاپن بازار شماره ? محصولات و خدمات زيبايي و آرايشي در دنيا است. صدور مجوز طب سوزني ??? سال پيش در دوره امپراتوري (مي جي) ژاپن آغاز شد. کيتاگاوامي مي گويد: مراجعه کننده براي انجام زيبايي صورت که عمدتاً حدود ?? سال سن دارند، با توجه به گراني و ناسالم بودن لوازم آرايشي يا روش هاي پوست کشي يا ليفتينگ صورت، روز به روز به درمان با طب سوزني اميدوارتر مي شوند.