رادیوفرکانسی چگونه عمل می کند

این تکنولوژی نوین در حالیکه به طور همزمان از لایه های سطحی پوست محافظت می کند ، انرژی RF را به لایه های عمیق پوست هدایت می کند .در روش های پیشین احتیاجی به کولینگ (سیستم خنک کننده) نیست. از آن رو تمام انرژی را برای بهترین و سریعترین نتیجه ممکن به کار می برد. سرانجام نتیجه اش درمانی مطمئن تر با تاثیرات قابل مشاهده فوری پس از اولین درمان است. ارائه درمانی که به مراجعات کمتری نیاز دارد صرفه جویی در وقت و هزینه است.

درمان RF برای چه افرادی مفید است؟
با توجه به اینکه برای توقف کامل تاثیرات جاذبه و زمان بر پوست هیچ راهی نیست، درمان RF راه حل مناسبی برای مبارزه با پیری است.RF کم درد و غیر تهاجمی با اثرات قابل سنجش فوری برای شرایط مختلف است. عضلات یا پوستی که بر اثر حاملگی و یا لیپوساکشن شل شده است سفت می کند، نواحی صورت و گردن را متناسب وبازسازی می کند و خطوط ریز و چین و چروک را صاف تر می کند. از آنجایی کهRF از هیچ اشعه مضری استفاده نمی کند و روش درمان فقط شامل گرم کردن بافت زیر پوست می شود، خانم ها در هر سن و سال با هر نوع پوستی، تیره یا روشن می توانند از این درمان بهره ببرند.

چند جلسه درمان لازم است؟
یک دوره درمان شامل 3 تا 8 جلسه می باشد. هر جلسه حداکثر به 20 دقیقه زمان نیاز دارد (با توجه به ناحیه درمان) . برای تداوم اثرات درمانی هر 4 تا 8 هفته یک جلسه درمان نگهدارنده نیاز است.

پس از درمان چه اتفاقی می افتد؟
بلافاصله پس از درمان اندکی التهاب و قرمزی روی پوست دیده و احساس می شود که پس از درمان این علائم معمولا در عرض چند ساعت تا حداکثر 1 یا 2 روز ناپدید می شود.

چه زمانی می توان نتیجه را مشاهده کرد؟
پس از اولین درمان تقریبا در همه بیماران تاثیرات فوری قابل مشاهده است. به علاوه نتایج دلخواه را پس از یک دوره درمان کامل با کاهش چشم گیر خطوط ریز و چین و چروک ها و تناسب و لیفتینگ صورت و گردن می توانید مشاهده کنید. بنابه نظر مراجعین اندازه دور شکم و بازوهایشان کوچک تر و بافت بهبود یافته و سفت تر شده است.