5 روش ساده برای کوچکی شکم

بررسي ها نشان مي دهد که مصرف روغن در انواع مختلف حتي روغن زيتون ( در صورت مصرف زياد) منجر به روز چاقي دور شکم و پهلو شده که حاصل از تجمع و سفت شدن چربي در اين نواحي است که در حقيقت همه اين مشکلات از مصرف نادرست روغن ها چه جامد و چه انواع گياهي آن سرچشمه مي گيرد. لاغري شکم و پهلو

تحقيقات نشان مي دهد که در اين شيوه هر چقدر بشقاب غذا بزرگتر باشد ما آن را پرتر مي کنيم و در نتيجه به علت وجود نوعي طمع به آن غذاي بيشتري مي خورد و پرخوري مي کنيم که اين عمل در دراز مدت تبديل به نوعي عادت غذايي شده و حجم غذا و در نتيجه لايه هاي چربي زائد بدنمان به مرور بيشتر و بيشتر مي شود.

هيچ رژيم غذايي خاصي براي رفع چربي هاي موضعي وجود ندارد. ناگفته نماند که بررسي ها نشان داده است به جاي مصرف روغن درحين آماده ساز يا طبخ غذا اگر آن را يک بار و بعد از پخت روي غذاها اسپري کرده تا ميزان ??درصد در مصرف روغن در غذاها صرفه جويي شده و همين امر نيز از تجمع چربي در نواحي مختلف بدن مي تواند جلوگيري کند.

1 - پياده روي :
يکي از ساده ترين راه هاي آب کردن چربي شکم و اطراف کمر پياده روي مي باشد که حداقل بايد ??دقيقه در روز وبه طور مرتب انجام گيرد و پياده روي شما بايد سريع و به هدف ورزش انجام گيرد، نه براي خريد رفتن يا تماشاي ويترين مغازه ها!

2 - ورزش دوچرخه زدن :
براي انجام اين ورزش بايد روي زمين دراز بکشيد و دستان خود را در دو طرف پاهايتان قرار دهيد و پاهاي خود را بالا ببريد و در هوا رکاب بزنيد و اين کار را تا ? دقيقه ادامه دهيد و سپس پاهاي خود را پايين آورده دوباره اين کار را تکرار کنيد اين ورزش باعث آب شدن چربي هاي اطراف کمر شما مي شود.

3 - پاها با زاويه ي ??درجه :
در اين روش که بسيار شبيه دوچرخه سواري در هوا مي باشد بايد روي زمين دراز بکشيد و پاهايتان را به يک سطح نزديک کرده و زاويه ي ?? درجه با آن سطح بسازيد و شروع به بالا و پايين کردن پاهاي خود بکنيد به حالت رکاب زدن ،اين ورزش باعث تقويت عضلات شکمي شما مي شود

4 - چرخش تنه :
اين ورزش باعث باريک شدن کمر مي شود و شما مي توانيد در منزل يا باشگاه به راحتي آن را انجام دهيد، براي انجام اين ورزش بايد تکيه گاهي را با دست گرفته سپس به سمت چپ و راست بچرخيد.

5 - طناب زدن :
اين ورزش را که حتما از دوران کودکي به ياد داريد، بله طناب زدن به خصوص در هواي آزاد باعث آب شدن چربي هاي اطراف شکم و کمر مي شود.

 

گردآوري : گروه سبک زندگي سيمرغ