صابون لاغری جنسینگ

این محصول ترکیبی از عصاره جنسینگ، آلوئه‌ورا و ویتامین E است. اگر در هر 12 ساعت یک بار از این صابون استفاده شود، باعث کاهش بافت‌های چربی و سلولیت‌ها در بازوها و ران‌ها می‌شود.

دکتر مظهری
جنسینگ ماده مفیدی است که می‌تواند توانایی جنسی و بعضا بدنی را در شرایط خاص افزایش دهد اما این خاصیت در همه افراد صدق نمی‌کند. از سوی دیگر، سلولیت ماده‌ای زائد و سمی است که بدن نتوانسته آن را از راه طبیعی دفع کند بنابراین در قسمت‌هایی از بدن می‌ماند. سلولیت‌ها هرگز با جنسینگ یا آلوئه‌ورا از بین نمی‌روند بلکه راه‌های درمانی خاصی برای رفع آنها وجود دارد.

دکتر وفا
جنسینگ یک ترکیب گیاهی است که مصرف آن می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد و به سوخته شدن کالری کمک ‌کند، اما به شرطی که خورده شود نه آنکه به صورت صابون مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن، تبلیغات زیادی از خواص مفید موادغذایی سوءاستفاده و آن را بزرگنمایی می‌کنند.

دکتر کیمیاگر
جنسینگ و آلوئه‌ورا برای سلامت پوست مناسب است نه برای لاغرشدن و کاهش چربی بدن.

کمربند لاغری ویبروشیپ
یک خانم جوان روی مبل در منزلش نشسته و مشغول خواندن روزنامه است،‌ در حالی که یک کمربند لاغری نیز به بدنش بسته است. این تصویری است که در ماهواره از کمربندهای لاغری نشان داده می‌شود. در معرفی این محصول بیان می‌شود که علاوه بر قابلیت استفاده برای از بین بردن چربی و چاقی در ناحیه کمر، ران و باسن این توانایی را دارد که برای عضلات بازوها، ساق پا، دور سینه و سرشانه نیز استفاده شود. به عنوان ماساژور و تسکین‌دهنده درد نیز کاربرد دارد!

دکتر مظهری
این کمربندها امواج الکتریکی را به قسمت‌های مختلف بدن وارد می‌کنند که در کنار دویدن و راه رفتن و به‌طور کلی تحرک، شاید بتواند مقداری کالری بسوزاند، اما این‌گونه نیست که فرد هر چه دوست دارد غذا بخورد و به امید اینکه از کمربند لاغری استفاده می‌کند، هیچ تحرکی نداشته باشد.
باید بدانید در روز 10 گرم و در سال 3 کیلوگرم به وزنمان اضافه می‌شود یا باید 3 روز غذا نخوریم یا در روز 1000 کیلوکالری از رژیم‌ غذایی‌مان کم کنیم تا وزنمان کم شود. در بسیاری از مواقع، انرژی غذا بسیار بیشتر از فعالیت روزانه ماست که همین امر باعث چاقی می‌شود.

دکتر کیمیاگر
شاید لرزاندن و ماساژ عضلات بتواند مقداری کالری بسوزاند اما این مقدار آنقدر ناچیز است که حتی با 10 دقیقه پیاده‌روی نیز قابل مقایسه نیست. در حقیقت این کمربند نقشی در لاغری و کم‌کردن وزن ندارد.

دکتر وفا
وقتی یک فرد ورزش هوازی انجام و همراه‌ آن ورزش‌هایی برای چربی‌های موضعی در برنامه خود قرار دهد و کالری دریافتی در برنامه غذایی خود را کم کند، استفاده از کمربند می‌تواند به لاغر شدن?اش کمک کند.

چای لاغری
این روزها از خواص چای سبز بسیار گفته می‌شود و یکی از خواص ویژه آن کاهش وزن بیان شده است. علاوه بر آن، در تبلیغات اینترنتی تبلیغ چایی شده که می‌تواند در یک ماه باعث 3 تا 7 کیلوگرم کاهش وزن شود. مکانیسم این چای به‌گونه‌ای است که با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده باعث کاهش شدید میزان جذب قند غذای مصرفی می‌شود و درنهایت منجر به چربی‌سوزی در بدن خواهد شد. حتی به رژیم غذایی و فعالیت بدنی نیازی نیست.